|
|||
|
|||
Bart.
Dag dames en heren,
Ik ben Bart, 19 jaar oud en woon in Apeldoorn. Ik lees al een jaar of 3 mee op dit forum maar nu ik vandaag een auto heb gekocht is het toch tijd om me voor te stellen. Ik hoop dat ik hier met mijn vragen terecht kan. Mijn auto is een Volkswagen Polo 6N uit '96. Een oud en langzaam ding maar ik ben er toch blij mee. Van de buitenkant is hij niet zo strak meer maar misschien komt er wel wat verandering in. Hoop op de korte termijn in ieder geval te beginnen met een schroefsetje en een mooi setje velgen. Ook zit er nog geen radio in en een US-module zal ook niet misstaan. Hier 2 foto's, deze zijn nog van het bedrijf waar ik deze heb gekocht, later volgen mijn eigen foto's. Met vriendelijke groet, Bart |
|
||||
|
||||
hey, welkom.
leuk en ook nog redelijk in de buurt. kan een leuk polotje worden inderdaad. suc6
|
||||
|
||||
welkom hier een aparte kleur is het polootje
|
|
|||
|
|||
Bedankt man! Ja jouw Polo is al erg dik.
Kleur is apart ja, nog mooier in het echt |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
|
|
||||
|
||||
welkom!
|
|
|||
|
|||
Thx heren!
|
|
||||
|
||||
welkom.
|
|||
|
|||
Ondertussen al nieuwe foto's? Want de eerste zijn er niet meer.
|
|
|||
|
|||
Nee nog niet, kan ik morgen wel even maken. Maar er zijn geen noemenswaardige updates hoor. Muziek is iets beter, andere koplamppitten, paar stickertjes en dat is het. Gaat binnenkort wel omlaag, tenzij ik em voor die tijd op een mooie Golf 2 kan inruilen.
|
|
|||
|
|||
Plannen zijn toch wat veranderd. Ik wilde eigenlijk een mk2 als daily. Praktisch gezien is dit op dit moment niet ideaal, vandaar dat ik mijn Polo deze week heb verruild voor iets anders.
Dat 'Iets anders' is geen Volkswagen. De Vag-groep verlaten was ik absoluut niet van plan, dus heb ik een Seat Ibiza 6k2 gekocht en deze vandaag opgehaald. Plannen: - Schroefset - Ibiza 6k2 Cupra velgen met een plat bandje. Dit gaat waarschijnlijk na de winter gebeuren, aangezien hij op dit moment op nieuwe All-Season banden staat. Mvg, Bart. |
|
||||
|
||||
net wagentje
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Thx John.
|
|
||||
|
||||
Nette seat, mede apletownert!
|