|
|||
|
|||
Volkswagen Polo Steilheck 1.3, 1989
Geachte lezer,
Bij deze bied ik mijn Volkswagen Polo van 1989 te koop aan. Heb de auto pas sinds december 2011 maar omdat ik midden in Utrecht stad ga wonen heb ik geen auto meer nodig. Ik heb de auto ook gekocht van iemand hier op het forum en heb er de nodige dingen aan vervangen in de tussentijd. Hieronder een opsomming over de auto. Volkswagen Polo Steilheck Eerste tenaamstelling - 27-04-1989 1.3 met 40 KW met een 4-bak Kilometerstand op het moment - 183.000 +- APK tot - 25-01-2013 Auto heeft een leuke matzwarte kleur en ik heb laatst het interieur en exterieur even goed onder handen genomen. Ook zitten er speakers achter in de hoedenplank inclusief een versterker en subwoofer. Ook een Sony radio met USB en AUX aansluiting. Dit krijg je er allemaal bij, je hoeft het enkel en alleen nog aan te sluiten. In december, januari en februari zijn de nodige onderdelen in de auto gegaan. Denk hierbij aan; - Nieuwe voorruit - Nieuwe tank - Nieuwe olie + oliefilter - Nieuwe draagarmrubber - Nieuwe remleidingen - Nieuwe achterbanden (voor zijn ze nog goed) Ik heb dit alles bij me neef laten doen, die in een Volkswagen garage werkt. Heb er zelf niet bar veel verstand van maar als ik hem moet geloven gaat deze auto nog wel even mee. Al met al wel bijna voor €600,- aan onderdelen in de auto gegaan. Zoals op de foto's te zien is, is de auto verlaagd. Dit is alleen een verlagingsset en geen schroefset. Persoonlijk zou ik deze alsnog eronder zetten. Leuke BBS-MAHLE velge eronder met Porsche naafdoppen. Interieur is netjes en er zitten geen gaten in de stoelen. Het enige wat nog moet gebeuren is dat het rechterraammechanisme vernieuwd moet worden en de radio moet ingebouwd worden (die je erbij krijgt). Ik zou de Polo graag willen houden, maar helaas ben ik maar een arme student en met huur etc. ga ik niet ver komen. Heb gelukkig allebei me benen nog dus fietsen lukt me prima. De auto staat in Houten, Utrecht. Hierbij de foto's. http://imageshack.us/g/685/img4966z.jpg/ Ik vraag voor deze auto €975,- euro. Biedingen zijn uiteraard altijd welkom. Gelieve dit wel per mail doen of bellen. Ik ben te bereiken op renzovdb@live.nl of 06 305 12 966. Natuurlijk kan een privé bericht ook alleen reageer ik daar misschien wat minder snel op. Als ik iets vergeten ben hoor ik het graag, ben in ieder geval van mening dat ik een betere advertentie heb gemaakt dan sommige hier. P.S. hoe gaan de foto's op deze site? Want ik klik op "Insert Image" en dan plak ik de link, volgens de regels, maar hij doet niks.
Fiets Last edited by donuts : 05-03-2012 at 20:07. |
|
|||
|
|||
up
|
|||
|
|||
verkocht