![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hierbij verkoop ik mijn golf IV GTI 1.8 turbo met 150pk uit 1998. De huidige km stand is 132.333. De reden van verkoop is, omdat ik voor mijn werk meer moet gaan reizen. Inmiddels is mijn oog al gevallen op een lupo 3L. De auto heeft APK tot dec 2012 en heeft in november een grote beurt gehad.
18 inch RS4 velgen 5-bak (handgeschakeld) Aerotwin ruitewissers Airbags voor Boardcomputer Boraluchtroosters Bumpers en spiegels in kleur Bekerhouder Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Climate control Derde remlicht Electrische ramen voor Electrische ramen achter Electrisch verstelbare buitenspiegels Getint en warmtewerend glas Hoofdsteunen voor + achter In delen neerklapbare achterbank In hoogte verstelbare stoelen In hoogte verstelbare koplampen In hoogte en diepte verstelbaar stuur Leder interieur Middenarmsteun Milltek sportuitlaat van voor tot achter( sinds 2011) R32 middenconsole en deuraccenten W8 binnenverlichting Xenon ( orgineel) Distributieriem is in dec 2009 vervangen bij 98dkm Hier volgen een paar foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Zonder de Pioneer radio, maar met een single din cd/mp3 radiospeler Vraagprijs is: €3950 Telefoonnummer: 06-55384274 Email: mitchell_alsemgeest@hotmail.com Met vriendelijke groet, Mitchell Last edited by mitchell0 : 18-03-2012 at 14:08. |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je vandaan?
|
|
|||
|
|||
![]() Ik kom uit Dordrecht.
Ik heb je berichtje eventjes gemist. Laatste dagen vrij druk gehad. groetjes |
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() prijsverlaging!!
|
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() prijsverlaging!
Auto wordt zonder de Pioneer dubbeldin radio verkocht, maar met een cd/mp3 radiospeler |
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Ik doe je 1 bod voor 3000 euro.
|
|||
|
|||
![]() bieden mag via PB en 3000 is echt te weinig.
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() klopt. Dacht dat ik dat al eerder verwijderd had, maar blijkbaar niet hier mijn excuses. Had een lijst van internet gekopieerd en blijbkaar is deze er tussendoor gekomen:P
|