|
|||
|
|||
porsche stoelen en achterzitjes wit/creme
Goededag
Hierbij bied ik een compleet set gebruikte porsche stoelen aan in de kleur wit/creme met achterzitjes in dezelfde kleur moet wel even schoongemaakt worden0 Het elektrische gedeelte zal nagekeken moeten worden want is bij mij nooit aangesloten geweest in mijn golf mk1. Tevens de achter zittingen erbij (halve maantjes). Fotó's van de achterzitjes volgen nog. Weet eigelijk niet wat ik voor de stoelen en achterzitjes moet gaan vragen maar weet wel dat ze nog wel wat waard zijn. prijs 500 euro. Groeten peter Last edited by acpvannunen : 09-03-2012 at 20:45. |
|
|||
|
|||
Hierbij de foto van de achterzitjes
Er zitten trouwens ook stoelframes onder van een mk1 Groeten peter |
|
|||
|
|||
Upje en de vraagprijs van 1000 euro was mischien toch wel iets te hoog gegrepen
Dus nu 500 euro vraagprijs Groeten peter. |
|
|||
|
|||
Goedemorgen
even een upje en aangezien er niemand reageerd zulle ze nog wel te duur zijn Prijs 300 euro Bij intresse mag je ook bellen op 0610363819 |
|
|||
|
|||
waar kom je vandaan?
|
|||
|
|||
Goedeavond
Ik kom uit beusichem en de stoelen staan in waardenburg dus het ligt eraan waar je vandaan komt en welke dag je zou willen komen dan kan ik zorgen dat ik ze klaar staan. Maar bij intresse liever even bellen aangezien ik geen prive berichtje of mail krijg als jullie op de advertentie reageren Groeten peter. |