|
|||
|
|||
Brandstoftank GOLF 1 Diesel SPOED!1
Gezocht:
Met Spoed, Brandstoftank GOLF 1 Diesel! Regio Friesland als het ff kan. |
|
||||
|
||||
Gti is toch hetzelfde???? Kan hem eventueel voor je versturen.
|
|
|||
|
|||
Heb hem eigenlijk morgen nodig..
GTI is idd hetzelfde, als hij van een K-Jetronic motor af komt.. Aansluiting onderzijde.. |
|
||||
|
||||
Ja is van k-tronic 1976 tm 1983 gti, morgen lukt niet, donderdag zou kunnen......als we het eens worden pm me anders maar.
|
|
|||
|
|||
Tsja.. stukje ervoor rijden wil ik wel, maar gelderland gaat me net ff te ver. Mocht het niet lukken hoor je van mij.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er ok nog ene van n diesel ligge, maar die ligt hier in noord limburg dus dat wordt met versturen ook vrijdag!
|
|||
|
|||
Een vriend van mij heb er ook nog wel meerdere liggen, ligt in Hollandscheveld (thv Hoogeveen).
|
|
||||
|
||||
P.s diesel of benzine is wel verschillend hoor ! een diesel tank heeft namelijk in het midden een soort verzamel bakje waar de aanzuig en retour leidingen naar toe lopen, daar zit ook nog een extra zeef die je er via de vlotter opening uit kan trekken.
en benzine heeft alleen een uitstroom pijpje. uiterlijk is wel gelijk.
|
|||
|
|||
Quote:
T schijnt dat de Kjetronic tanken gelijk zijn.. Van de 1.8.!>? |
|
||||
|
||||
Nee vwmk2driver heeft gelijk. Er zit een zeef in een tank van een diesel en in de benzine niet.
|
|
|||
|
|||
Maakt opzich niet zoveel uit, er zit ook al een groffilter tussen. Liefst weer een diesel tank uiteraard..
|
|
||||
|
||||
Heb m even in gevraagd gezet.
|
|||
|
|||
Hangt eentje onder m'n sloop golf 1diesel,kost niks,10 minuten rijden,
|
|
||||
|
||||
Quote:
een golf gti tank heeft ook een fijn zeef in de tank en een verzamelbakje net zo als een golf 1 diesel kijk maar eens goed in jullie tank of op etka
|
|||
|
|||
al gevonden? heb hem liggen van een caddy 1 diesel
|