|
|||
|
|||
Passat 35i 90' Sedan
Na ruime tijd hier toch es een project aan maken
Passat 35i 90' 1.8 8V automaat, verlaagd, Us bumps, koffer, dash... vorig jaar op Bbs RS 844 17" van een mini. Dan de mini velgen verkocht en me nieuwe velgen aangeschaft die denk ik niet meer weg gaan Tijdens het passen... (BBS RC 090 17") Heb ze laten herboren en de harten op de randen gelegd (pancake effect en nu komen ze gelijk met de wielkassen) Wat prulletjes voor de velgen. En zo gaan ze eruit zien als ze klaar zijn (photoshop) De harten zijn reeds gelakt en 2 van de 4 randen zijn gepolijst, normaal zouden ze eind deze week afzijn maar daar is niet zo een haast bij door het peckel weer van nu Van zodra ze klaar zijn zet ik er hier nieuwe foto's van. Verdere plannen: - Zwarte dakhemel plaatsen - Voorgril zonder logo kan ik eens afwisselen - supersprint group A uitlaat -... Grtz Sander |
|
||||
|
||||
Super!
erg dik de BBSen zo.
|
|||
|
|||
wat een beauty van een 35i zeg!
ben benieuwd naar de RC's als die klaar zijn en d'r onder zitten!
|
||||
|
||||
Mooie wagen!
Die gepancakede Rs'en staan m super! |
|
||||
|
||||
dik!
|
||||
|
||||
strakke passat, wielen zijn ook super zoals op de shop
|
||||
|
||||
dikke passat, mini wielen vond ik ook echt dik staan.
|
||||
|
||||
Met de bbs is die af!
|
||||
|
||||
heel mooi !
|
||||
|
||||
Wauw, wat een mooie 35i! Sjeik kleurtje ook!
|
|
||||
|
||||
Wat een ruige bak!
|
||||
|
||||
Dik hoor!
|
|
|||
|
|||
Thx voor de positieve comments. Vandaag heel de wagen in de wax gezet en na 4 maand stil te staan een rit van 100km gedaan, en hij liep van de 1ste keer als een klok! Velgen zijn normaal gezien deze week nog klaar en dus moeten ze deze week ook nog op de auto geraken
|
|
||||
|
||||
Wat een mooi ding zeg
|
|
||||
|
||||
De 35i staat ook in mijn favo VAG lijstje, mooie kleur ook en echt super zo met die wielen!
|
|
||||
|
||||
ben benieuwd naar de wielen...
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
Foto's van op MWM vandaag met de nieuwe velgen...
|
|
||||
|
||||
superrr !!!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Quote:
Erg mooie Passat |
|
||||
|
||||
erg mooi! vond de mini's overigens ook niet slecht staan
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |