|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je g40 stond er ook super bij joey
|
|
|||
|
|||
Echt top meeting super gezellig en iedereen weer vol ideeën en gemotiveerd voor het nieuwe seizoen!
Alles top geregeld Speedsers op naar de volgende . |
|
|||
|
|||
Ben jammer genoeg dit jaar niet geweest ... ben erg benieuwd naar de foto's die er op deze dag genomen zijn!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank je Arjan 15 april ben ik er wel bij heb er zin in !
|
||||
|
||||
Ondanks ik in m'n eentje erheen ben gegaan (m'n homie had een ontstoken knie) toch prima naar m'n zin gehad, lekker rond kunnen kijken en ouwehoeren
Het was weer prima geregeld, elk jaar weer beter. Zelfs enorme informatieborden langs de weg en oversteekhulp |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
uploading..
|
||||
|
||||
Was supergezellig, heerlijk bijgekletst met vele bekenden en wat een opkomst, eerste half uur al meer dan 350 auto's, geweldig.
Dikke pluim voor de organisatie, was allemaal toppiejoppie geregeld.
|
||||
|
||||
Tering wat was die bultburger groot...!!
Mooie meet mensen.. Jammer dat mn bus er bij apeldoorn mee stopte....
|
||||
|
||||
volgend jaar zeker erbij..
|
||||
|
||||
Treffen was top
|
|||
|
|||
top meeting erg gezellig veel bekenden gesproken.
en ook nog een prijsje gewonnen. |
|
||||
|
||||
Quote:
was weer een leuk dagje idd.erg gezellig altijd,topmeet.
|
|||
|
|||
Quote:
Ja gespot en en gespoken . Wij rijden nu ook weer naar huis na een zeer druk ... En naar mijn idee ( zo ver je er wat van mee maakt als crew) zeer gezellig weekend Bedankt mensen was weer een goed begin van dit meeting jaar Op naar de volgende VW-Speed Meeting ..... |
|
|||
|
|||
was weer supergezellig! leuk weer bekenden te zien en te spreken! Superopkomst iedereen heeft er weer zin dit seizoen :P
|
|
|||
|
|||
Was een mooie meeting, beetje jammer dat je na 2uur nergens het terein meer op kon.
Verder gewoon top(Y) @joey_g40 toen je weg ging had ik nog een foto gemaakt van je auto, pm me maar even je e-mail krijg je hem binnenkort. Zie je 15april |
|
||||
|
||||
McFlurryTime!
auf nach Deutschland Hond of beer? VR6 Turbo als we goed hadden gezien.. Stylo Gigantische remblokken! :shock: Thomas.. :adore: DrLow Matthijs :tu: En de rest.. :lol: Heel leuk om te zien :mrgreen:
|
||||
|
||||
vandaag ook naar deurningen gereden..
altijd een goed opgezet evenement..en een zeer goede opkomst.. ook best redelijk wat luchtkoelers.. veel mooie auto's gezien..en véél mensen gesproken!! ook nog een paar foto's gemaakt.. rest op FB: http://www.facebook.com/media/set/?...=3&l=4e013cb001 Last edited by hajee : 04-03-2012 at 19:55. |