|
|||
|
|||
Vag meeting Mac n11 alphen aan den rijn
[quote="alphenpolowG40"]hallo dames en heren
wij zouden graag is een leuke vag meeting houden in alphen aan den rijn het is bij de mc donald's waar een garage onder zit dus we staan zoizo droog :tu: wij zaten te denken aan 30 maart rond 19.00 eindigt tot de gezelligheid weg is er zijn geen drempels dus dat is een voordeel er is genoeg plek op en om het terein paar foto's adres: we hopen dat er een leuke opkomst is wie weet kunnen we het dan vaker organiseren als er vragen zijn kan je 1 van ons pmen grtz: alphenpolowG40 Dennismk2 |
|
||||
|
||||
voor mij is dit wel haalbaar. Zet me maar op de lijst!
|
|
|||
|
|||
Lijstje voor aanwezigen Vul hem even aan als je ook komt
1 alphenpolowg40 2 dennismk2 g40 3 showtime |
|
||||
|
||||
Ik kom ook wel effe buurten.
|
|
|||
|
|||
Kom ook !!!
|
|
|||
|
|||
ik kom ook
|
|
|||
|
|||
Nice mense kom maar op met die aanmeldingen gaan er een leuke avond van maken
Greets |
|
||||
|
||||
Misschien dat ik ook ff kom kijken met de Rallye als het weer toelaat en anders kom ik met de gti.
|
|
|||
|
|||
Zal mn 6pitter ook die kant wel even opsturen.
|
|
||||
|
||||
denk dat ik ook wel ff kom met de 1 of de 6.
|
||||
|
||||
misschien dat ik ook wel ff langsrijd
|
|
||||
|
||||
Zal kijken of de '87 Vr6 dan klaar is n anders met de G40
|
|
|||
|
|||
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn het lijstje aan te vullen zodat we kunnen zien hoeveel mensen er komen Mvg golf2g40 driver
|
|
||||
|
||||
Moet nog oppas regelen,als dat lukt kom ik ook.En ik probeer nog wat meer mensen mee te krijgen.Leuk idee
|
|
||||
|
||||
Ik kom ook even, is in de buurt.
|
|||
|
|||
zet mij maar op de lijst
Gr Erik
|
||||
|
||||
als er niets tussenkomt is dit er wel 1tje waar ik ook eens naar toe kan rijden =) is niet al tever
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
1 alphenpolowg40
2 dennismk2 g40 3 showtime 4 honcie :Rallye of type 5 Gti |
|
|||
|
|||
Vul hem even aan als je ook komt
1 alphenpolowg40 2 dennismk2 g40 3 showtime 4 honcie :Rallye of type 5 Gti 5 mk1driver 6 sidneyf 7 mauce 8 marcel--46 9 bertusgti 10 r.icky 11 d-ick 12 tim_j 13 Erik gti 14 vdWal |
|
||||
|
||||
Aanwezig !! En ik regel nog wel paar mensen
|