|
|||
|
|||
Vento 2.0 GT 1992: nu 1800 EUR
Bij deze bied ik de Vento GT van een kennis aan:
Het gaat om een oranje Volkswagen Vento GT uit 1992, met een 2.0 (85kw, 8v). De auto heeft momenteel 224.667 KM gelopen, wordt nog mee gereden. De auto is bekend uit een reclamespotje van de Staatsloterij (filmpje ). De auto heeft een aantal extra's: - Centrale deur vergrendeling; - Leer interieur; - Electrisch schruif/kantel dakraam wat als je de auto opslot zet, automatisch dicht gaat; - Schroefset; - Audi TT sport velgen met bijna nieuwe banden (1 velg stoeprandschade, zie laatste foto); - Zwarte VR6 Spoiler; - Dakspoiler; - VR6 onderlip; - Sportstuur; - Electrische spiegels; - Etc. Verder is de auto goed onderhouden, het volgende is de afgelopen tijd gebeurd (alle bonnen zijn hiervan aanwezig); - Ongeveer 3000 kilometer geleden nieuwe distrubutieriem. (ongeveer 3 maanden oud, de juiste kilometerstand staat onder de motorkap); - Waterpomp 4000 kilometer geleden (ongeveer 5 maanden oud); - Nieuwe koppeling, waarbij gelijk een grote beurt is uitgevoerd (7 maanden geleden bij 219500 kilometer). - Voorbereiding voor eventuele audio (dus subwoofer niet aanwezig) Foto's: De stoeprandschade: Vraagprijs: 1800 EUR De auto staat in Zoetermeer. Voor verdere informatie kan er contact worden opgenomen met de eigenaar Mitchel Pronk (06-23158765), of PM naar mij, Maarten Troost.
Gr, Maarten Last edited by Maartenmk1 : 25-01-2012 at 21:50. |
|
|||
|
|||
Prijsdrop, nu 1800 zonder subwoofer (wel voorbereiding) en parrotsysteem.
|
||||
|
||||
doe je lederen interieur ook los weg...?
of eventueel ruilen tegen een stoffen interieur...? (met eventueel bijbetalen)
|
|||
|
|||
Upje
|
|||
|
|||
Upje. Mensen met een redelijk bod valt over te praten!
|
|
|||
|
|||
Up
|
|
|||
|
|||
Deze maar is omhoog halen.
|
|||
|
|||
Ik heb helaas blikschade gereden met deze auto.
Rechts voor en rechts achter. Nu 900 euro. Weg is weg! |
|
||||
|
||||
Foto van de schade's?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Als je een telefoon hebt met internet stuur dan naar mijn nummer een what upje. Vraag dan ff voor die foto's weer dan weet ik waarover het gaat. Anders moet je even tot vrijdag wachten voor ze hier op staan. 0623158765 |
|
|||
|
|||
Verkocht!
|
|
||||
|
||||
hoe zit het nou dan?
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=98404
|
||||
|
||||
Quote:
Vwjean heeft hem gekocht en gaat m nu slopen voor onderdelen .