|
|||
|
|||
patrick uit gent(belgie)
men nieuwe aanwinst een vw golf mk3,
1800 benzine 90pk overgekocht van een oudere persoon,en met maar liefst 112000km op de teller en ook met een volledig ingevuld onderhoudsboekje, echt een droomokkasie na één week de wagen te hebben is er al het één en het ander veranderd, namelijk: schroefsetje aangekocht en geplaatst breedset velgen geplaatst vooraan 8x16 met band 195/40-16 achteraan 9x16 met band 215/40-16 witte frontpinkers en morgen worden men rode achterlichten geplaatst alle garage stickers verwijderd alsook de kentekens achteraan ziehier een foto toen ik hem de eerste dag heb gekregen en zijn toestand momenteel er zijn nog een paar dingen dat ik nog moet doen namelijk: vr6 lip plaatsen embleemloze grill plaatsen sportuitlaat niet te extreem en een éénarmige wisser foto toen ik hem kreeg Uploaded with ImageShack.us en zijn houdige toestand Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us en in de verre toekomst nog een cleane voorbumper plaatsen |
|
|||
|
|||
Succes en welkom! ben benieuwd naar de update's!
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit! Zal zelf de onderste delen van de bumpers in kleur spuiten, achterlichten geheel rood en iets lager leggen.
|
|
||||
|
||||
Die foto toen je hem kreeg, is die van internet geplukt als voorbeeld?:P
Want bij die foto zijn de bumpers wel meegespoten en zit en een voorspatbord op zonder 'antennedopje' Voor de rest echt een nette wagen man! |
|
|||
|
|||
ja inderdaad de eerste foto is van het net geplukt
|
|
|||
|
|||
ondertussen klare golf3 lichten geplaatst,kleinere antenne,donkere gti achterlichten en andere velgen geplaatst,en us-lichts ook nog geplaatst
foto's volgen nog |