|
||||
|
||||
mooie update
|
|
||||
|
||||
Het was weer een mooi dagje.
En dat mijn Passat geremd maar 1400kg mag trekken en de TT woog alleen al 1500kg. En dan komt het gewicht van de aanhanger er nog bij. Op de Duitse autobaan nog politie naast ons gehad keek even naar het span en reed vrolijk verder.
Cars. Golf 7 tdi. Seat mii Golf 2 GTI 84' (origineel ned) Last edited by Tiefleger : 25-02-2012 at 23:19. |
|
|||
|
|||
mooi werk branko! echte manne motor maar toch dsg, zo enorm zware versnellingsbak. we spreken elkaar
|
|
||||
|
||||
Ziet er weer veel belovend uit! Top werk!!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Hey Stefan, de DSG uitvoering is maar 30kg zwaarder dan de gewone. Dus zo'n groot verschil is het nu ook weer niet. Ik weet ook nog niet zeker of het een DSG word maar proberen doe ik het wel. Als je zo'n auto koopt heb je het nu eenmaal niet voor het kiezen welke bak er in zit.
|
||||
|
||||
Poeh netjes
|
|||
|
|||
Ziet er weer Top uit ... leuke ritjes altijd naar dat duitsland he !!
we kijken weer mee
|
||||
|
||||
Ik was wel weer blij dat ik thuis was.
Zelf hou ik niet zo van die lange stukken maar gelukkig René is vrachtwagen chauffeur dus die weet er wel raad mee. Nog even een vraagje over de velgen wat onder de TT zitten. Welke BBS velgen zijn het eigenlijk. Iemand zei me dat het speedline's waren maar dat is niet zo. Want als ik daar naar zoek krijg ik toch net iets andere velgen zonder een draaidop in het midden. Ik wil ze verkopen maar dan is het wel handig welk type het is.
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Branko!!!
Nu hoef je je de komende tijd niet meer te vervelen. Maar daar had je toch al geen moeite mee. Succes met de ombouw naar de golf. Ben erg benieuwd welke uitdagingen je gaat tegenkomen. Maar die los je wel op.
|
||||
|
||||
erg nette update! word een dikke swallowtail
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Kan t niet goed zien maar lijkt me bbs rs2
|
||||
|
||||
Quote:
Thanx voor de info dat zijn ze
|
|||
|
|||
Gaaf project zo met alle techniek
|
|
||||
|
||||
Deze had ik nog niet gezien. Goed bezig zeg! Werk wat je doet ziet er allemaal top uit
|
|
||||
|
||||
Had niet verwacht dat je vorige Swallowtail nog overtroffen zou kunnen worden, maar jij bewijst maar weer dat het wel kan
|
||||
|
||||
Thanx voor de leuke reacties, ik ga proberen weer een mooi karretje te maken.
Al weet ik wel zeker dat ik het dit keer niet in een jaar ga redden.
|
||||
|
||||
ik ben benieuwd hoe je dit blok er nu weer in gaat passen. denk dat deze toch wel lastiger zal zijn, dan je eerste swallowtail.
succes iig!!
|
|||
|
|||
hey
dat ziet er allemaal goed uit vind het super als mensen zulke project maken. misschien heb je er wat aan als voorbeelden voor de achterwiel ophanging? http://www.sp-racing-turbo.de/allradumbauten.html succes verder en houd dit topic in de gaten mvg bertjuh. |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedankt voor de link, had ik nog niet gezien. Ik weet nog niet precies hoe ik het ga doen. Maar er zijn dingen in de link waar ik zelf ook zo over gedacht had. Maar eerst maar eens de TT slopen en kijken hoe het er uit ziet en wat ik weer kan gebruiken. De remmerij van de TT probeer ik ook te gebruiken. Kan zelf wel adapters frezen op de bewerkingscentrum. Want die Dubbel pots remklauwen doen hun werk wel
|
|||
|
|||
die remmen van de tt zijn toch het zelfde als een mk4 R32??
een vriend van me die hebt R32 remmen om zijn mk2 R32 zitten alleen die hebt een vr6 onderstel. weet niet of het ongeveer het zelfde is? http://www.golfmk1.nl/picture.php?/443/category/13 mvg bertjuh. |