|
|||
|
|||
wel vet zo voor de flat hahah je zult wel veel aanspraak hebben daar. Leuk project en goed bezig. Volgens mij was het wel een toening auto.....
Maak er maar een echte wagen van maar zo te zien komt dat goed. Groet Ron |
|
||||
|
||||
Mooi man, hoop dat je hem weer rood laat spuiten Succes!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik woon zelf in de flat dus dat is helemaal handig.. En aanspraak heb ik zeker, mensen staan er versteld van dat ik dat doe. Over de kleur ben ik nog niet uit.. ik zat zelf te denken aan metallic zwart. Maar ik begin nu toch weer te twijfelen.. ( ik denk dat rood goedkoper is)
|
||||
|
||||
Quote:
meestal is zwart goedkoper |
|
||||
|
||||
En origineel rood mooier
|
|
||||
|
||||
Strakmaken voor zwart dat is duur
|
||||
|
||||
haha ha ha nou ik heb hem zelf zwart en ja dat moet echt superstrak gemaakt worden omdat het een lastige kleur is om een strak resultaat te krijgen maar ik bedoelde eigenlijk zwart zonder bonnetje dat is normaal toch echt goedkoper
|
|
||||
|
||||
Hahaha ja dat is het betere beunwerk.
|
||||
|
||||
Bewondering en lof voor het werken in beperkte ruimte!
Succes!!
|
|||
|
|||
is deze auto van annemarie uit bodegraven geweest? is is dat niet bekend bij je? auto komt me zo bekend voor nl! succes met klussen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Blanke lak gebruiken die UV bestendig is |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou heel goed kunnen, dat stond wel en een bon van G-force! Ik heb hem gekocht van een gozer uit Den Haag. Dat is in 1999 gedaan als ik het goed had! Als het goed is zie je links boven anne.. staan! Dus het klopt! Het heeft een tijdje geduurd, maar het blok is er ondertussen uit.. Ik moet nu alleen de motorsteun nog even aanpassen en dan kan hij er in. Het gaat allemaal heel langzaam.. maar ik neem gewoon lekker de tijd. onder tussen heb ik er ook een garage bij! Iets groter dan de ander!
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 03-12-2011 at 14:43. |
|
|||
|
|||
ja deze is 100% van annemarie geweest! liep als een gek toen der tijd! was ook een nette auto toen zij hem nog had. succes ermee man
|
|
|||
|
|||
Leuk project !
|
||||
|
||||
Heel veel succes man ! , mooie basis
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dat deed hij ook toen ik hem kocht! Helemaal lijp! Blok ligt nu in stukjes voor renovatie! Golf project heeft even een tijdje stil gelegen... Na het volledig demonteren was ik zo geschrokken van het rot dat ik er even van moest bij komen! Maar ik heb dit gekocht als project dus zal ik het afmaken ook! Ik ben nu druk bezig met textiel verwijderen.. Ik ben van plan om volgende week een berg plaatwerk te gaan bestellen. Nu ben ik alleen nog opzoek waar ik het kan halen! Klokkenholm (euro-autoparts) heeft genoeg.. heeft iemand nog een suggestie? PICS!
Als het geen volkswagen is mot ik het niet! - Audi 80 2.3e "92 (daily) - Jetta mk2 motorloos "90 - Golf mk2 1.3I nz "90 (Bitch daily) - Golf EINZ GTI "83 (project) (TOPIC! ) RIP - Gofl Einz "82 Last edited by Snert : 10-05-2012 at 08:32. |
|
||||
|
||||
Over en uit!
Na lang wikken en wegen besloten om het casco weg te doen. De roest demotiveerde mij heel erg om er nog wat aan te doen, omdat ik er geen heil meer zag. Ik heb zo geleerd, als je twijfelt moet je het gewoon niet doen. De achterkant, bodem en dorpels van de auto zijn te ver doorgerot om het nog te kunnen redden. (Ja tenzij ik er heeeeeeeel veel geld tegen aan gooit) Bij aanschaf van de auto leek de roest toen wel mee te vallen. Helaas is dit achteraf van niet. Op de motor na dan Ik zaag hem vanavond in 6e, en bewaar de stukken waar ik nog wel wat aan kan hebben. Maar niet getreurd! Ik heb een andere golf 1 uit 1982 op de kop kunnen tikken, met kilometers minder rot en kilometers minder werk. Daar ga ik alles in over zetten! Rip!
|
||||
|
||||
Das jammer maar het moet ook leuk blijven.
Succes met je volgende project.
|
||||
|
||||
dacht ik ook, viel later best wel mee, roestige stukken er uit zagen en nieuwe plaatjes er weer in, leuk werk eigenlijk
|