|
|||
|
|||
onderdelen golf 1 chrome...
hallo,
voor mijn golf 1 cabrio ben ik opzoek naar een aantal (speciaale onderdelen) aangezien ik bij een verchromer ben geweest en deze onderdelen niet kan of wil verchromen.. sloten (die in de zeikant deur zit die zeg maar de deur vast houd) orginele chrome handgrepen, chrome ruitenwisser´s orginele rechter chrome spiegel, motorkap sluitingen onsteking voor een 1.8 16v kr met dubbele webers liefst 1 die zonder vacuum werkt. groep a demper liefst supersprint of powersprint ben ook opzoek naar chrome motor onderdelen van een kr, mocht je iets hebben kun je ook mailen naar honda-69-hrc@hotmail.com
Golf 1 cabriolet 1984 1.8 16v weber(project) volkswagen jetta mk1 (work daily) Audi tt 8n 180pk(daily) Last edited by PT_Cabriootje : 04-03-2012 at 11:47. |
|
||||
|
||||
chrome deurvangers heb ik nog wel liggen net als deurklinken
motorsteunen heb ik ook nog wel in chrome mvg Henrie |
|
|||
|
|||
up
|
|||
|
|||
up
|
||||
|
||||
Heb chrome deurgrepen liggen hier..
Zijn niet voor golf 1,wel van pas te maken!hoe staat wel ergens hier op het forum. Orgineel vw audi. Mvg marc |
|
|||
|
|||
Quote:
heb ze liefst orgineel golf 1 dan hoef ik niks aan te passen, mvg pieter
|
|||
|
|||
Ben je nog steeds op zoek naar chroom onderdelen? Ik kan voor je verchromen en galvaniseren voor de laagste prijs. Alu kan ook, maar dat besteed ik uit.
Groet, Frederic.