|
||||
|
||||
Hoe is het trouwens met mijn ex type 3?
|
|||
|
|||
Quote:
deze bedoel je? |
|
||||
|
||||
Yep, dat is ze.
Je zou haast zweren dat het een compleet andere wagen is. Mooi he?
|
||||
|
||||
Plaatjes komen eraan, ik ga zaterdag de hele body de laatste keer in de grondlak zetten. Dan zal ik ff foto's maken
|
|
||||
|
||||
ok!
|
|
||||
|
||||
Hmm, niet gelukt om de body helemaal in de grondlak te zetten, de Hyundai Santa Fe van mijn vriendin ging stuk en die moest natuurlijk eerst gemaakt worden :-)
|
|
|||
|
|||
heel gaaf ding!
lekker klem aan de grond leggen! en cruizen met de raampjes naar beneede leuk project, ziet er allemaal la goed uit |
|
||||
|
||||
Misschien weer eens tijd voor een update :-)
Er is sinds de laatste foto's inmiddels weer een hoop gedaan. De 1641 uit de kever is uit elkaar geweest, schoongemaakt, gecontroleerd en weer opgebouwd: Verder is de bodem helemaal klaar en opgebouwd: Bodem en body samengevoegd (los op elkaar). Body helemaal in de grondverf: Body aan buiten en binnenkant 1 keer in de definitieve kleur: Verder heb ik de veerplaten van de achteras uitgeslepen zodat deze niet tegen de eindaanslag aankomt. Hier alleen geen foto's van. Komende zondag proberen om het blok in te bouwen. En als het een beetje meezit ook de body aan de bodem vast te krijgen. |
|
||||
|
||||
Heb ff je topic doorgelezen.
JLekker bezig , ik ben benieuwd naar het resultaat. Veel succes
|
||||
|
||||
@Jel, thnx, ben ook heel benieuwd hoe hij gaat worden :-)
|
|
||||
|
||||
Inmiddels zit het blok er weer in en heb ik ook de schermen gemonteerd :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
the never-ending project..... maar hij begint wel erg stoer te worden
|
||||
|
||||
Quote:
Thnx! Ja, daar begint het inderdaad wel echt op te lijken! Het heeft ook regelmatig lange periodes stil gelegen. Maar het lijkt er echt op dat het deze winter goed moet gaan komen. |
|
||||
|
||||
zoek je nog een goede deur?
|
||||
|
||||
Quote:
Nope, heb 4 goede deuren die al helemaal strak zijn en in de kleur bij mijn pa thuis liggen te wachten en nog 4 deuren op zolder met wat werk Maar bedankt voor het aanbod :-) Wel zoek ik nog een zwaailicht voor op de kubel voor niet teveel geld :-) Maar dat zal er wel niet inzitten |
|
||||
|
||||
hier nog updates?
|
|
||||
|
||||
Zeker nog updates:
7 nov 2011: Nieuwste aanwinst, een colonne vlaggenset van de Deutsche Wehrmacht :-) 12 januari 2012: Vanavond weer lekker aan de slag geweest. Het voorraam ruit frame uit elkaar gehaald. Deze valt me alles mee. De onderrand is wel verrot, maar dat had ik wel verwacht en die gaan we nieuw maken. Maar de rest ziet er goed uit. Verder de kofferklep gemonteerd. De ruitenwisser motor getest en die werkt gelukkig. En aan het passen en meten geweest met de kuipstoeltjes. Maten opgenomen en daarvoor moet nu een frame gemaakt worden. Prima avondje dus :-) Oh ja, ook nog wat foto's gemaakt. Verder in de afgelopen weken nog allerlei kleine klusjes gedaan. Verlichting werkt nu helemaal (inclusief dimverlichting). 23 januari 2012: Afgelopen zaterdag de onderrand van het raamframe (onderrand was helemaal verrot, rest was nog goed) nagemaakt. En dat moest natuurlijk gelijk even gepast worden. Past goed, kan nu afgelast gaan worden en zwart gemaakt. Dan ff nieuwe rubbers bestellen en dan het raam monteren. Aantal kleine dingetjes gemonteerd. De rubber opvangers waar de voorruit invalt als je deze plat klapt gemonteerd: Verder de beschermbiezen op de auto en deuren gemonteerd: Verder is het hele oliecircuit aangesloten en het brandstof circuit aangesloten. Gisteren op de dag het blok afgebouwd in de auto en gestart. Dat ging gelijk goed, hij liep als een zonnetje. Donderdagavond de kuipstoeltjes erin lassen, koppeling stellen en de gaskabel aansluiten. Dan kan ik een rondje op het terrein rijden. Kleine update dus :-) Last edited by tjoep : 22-02-2012 at 12:26. |
|
||||
|
||||
He Tjoep, lekker bezig! Had dit topic nog nooit gezien maar nu gelijk ff helemaal doorgelezen. Fijn om te zien dat er nu flink wat vooruitgang in zit. Kun je dit voorjaar al lekker cruisen .
|
||||
|
||||
Dat is wel de bedoeling. Ik wil de auto met een paar weken apk gekeurd hebben :-)
|
|
||||
|
||||
Gisteren weer ff aan de gang geweest, koppeling gesteld, gaskabel aangesloten, stoelenbevestiging in de auto gelast, accu bevestiging erin gelast, brandstof tank definitief aangesloten en natuurlijk ff gestart. Als de stoelen op de stoelbevestiging gelast zitten dan kan ik een rondje rijden. Hopelijk zaterdag ff doen.
|