|
|||
|
|||
Prijs velgen lakken + passen deze velgen?
Ik heb hier een set lenso bsx liggen maar in het wit.
Ik zou graag de originele (silver) kleur terug willen zoals hier op de foto http://www.autopartuk.com/lenso-bsx-9-0x16-sm.php Hoeveel gaat dit me kosten? Word dat gespoten of polieren,....? Passen deze velgen onder een golf 2-> Lenso bsx 15", 4x100, et35, 7 breed overal met banden 165/50/15. Komt dit mooi uit? Iemand toevallig foto's ervan? Last edited by diskonaut : 22-02-2012 at 18:24. |
|
||||
|
||||
Gaat prima passen, google is your friend voor foto's
je kunt ze ook zelf spuiten, prima te doen!
|
|||
|
|||
zelf spuiten? Denk niet dat ik een echte held erin ga zijn + de how to is er ook niet echt
Dan moeten die eerst geschuurd worden zeker en dergelijke |
|
||||
|
||||
deze velgen zijn ook zelf gespoten, eerst geschuurd met verschillende korrels, primer erop en daarna in verschillende lagen aflakken. heeft me maar 5 avonden werk gekost, ziet er in real life wel strak uit. wil je t echt professioneel dan moet je ze wegbrengen naar een spuiter, maar of lenso`s dat waard zijn.
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Het zijn volledig nieuwe velgen,dus dan ook eerst schuren?
Daar zijn veel hoeken aan dus zal wel veel werk zijn |
|
||||
|
||||
schuren is wel beter, ook al zijn ze nieuw, je wilt een ´ruw´ oppervlak zodat de verf goed hecht.
Zelf spuiten is idd wel goed te doen hoor en scheelt je een hoop geld. Je hebt zelfs van Motip of AutoK lak gewoon wheelsilver velgen spuitbussen |
|
||||
|
||||
in de bingo gooien en nieuwe kopen die zilver zijn. zou zelf niet te veel geld aan de lensos uitgeven
|
|||
|
|||
Quote:
Ja ik kan ze wisselen met mijn velgen dus ik moet er niet echt iets voor betalen Ik ga eens kijken wat ik kan doen misschien zelf proberen. Niemand een gedcaht wat de prijs gaat zijn van die te laten spuiten/polieren? Grtz |
|
|||
|
|||
bij een auto spuiter
4 velgen schuren spuiten ben je zo rond een 200 euro kwijt denk ik |
|
||||
|
||||
Beetje jammer om nette velgen over te spuiten?
Koop dan een opknap setje lenso's. Laat ik nou toevallig een setje BBS Le mans immitaties hebben liggen (17" 4x100), opknappertjes! Interesse?, hoor ik het wel