#1
|
|||
|
|||
Polo 2f '92
Te koop,
Polo van het jaar 92, volgende zaken zijn aangepast: exterieur: - gevlakte koffer met bijhorend pompje - wielkassen gerold, voor en achter - audi klinken ingelast - auto is 3 jaar geleden herspoten in bmw kleur - knipperlichten dichtgewerkt (zitten nu in de bumper) - structuur van bumpers verwijderd en mee gespoten - centrale deurvergrendeling - schroefkit Ta Technix, gekeurd in belgië dus inclief alle attesten http://www.hottuning.eu/?nav=produc...product_id=1416 interieur: - origineel interieur volledig laten overtrekken in leder en alcantara - polyesteren deurpanelen, voor en achter, overtrokken in alcantara - meterjes in dashboard (kan makkelijk verwijderd worden) - boxjes in dashboard - pookhoesje overtrokken in alcantara - sportstuur hifi: - alcantara en leer inbouw in de koffer - alle boxen zijn van boschmann - in elke deur 2 mid speakers - in het dashboard 4 tweaters - achteraan 2 mid/high combo's - 2 woofers in de koffer - dit alles wordt gestuurd door 2 pioneer versterkers in de koffer - condensator vernieuwd: - rollementen vooraan - remblokken vooraan motor: De motor was origineel een 13i motor, ong 205.000km aanpassingen: - spaghettie - bewerkte 3f kop door serge (kop overgekocht van deze persoon jaar n half geleden) http://volksforum.com/forum/showthr...ighlight=rollen) - moment staat er een originele golf 2 1.3 motor carb op. Maar die draait niet zo soepel. De motor schommelt wat in toeren, zou eens binnen moeten om degelijk afgesteld te worden. - heb er ook honda cbr 900 carbs bij, met bijpassend inlaatstuk, aangepast zodat de rembekrachtiging kan aangesloten worden, wat niet onbelangrijk is. polotje ging als een trein met deze combi, nu met de originele carbs net iets minder uiteraard maar nog steeds niet mis voor een 1.3 (bij de verbouwing eveneens nieuwe kop pakking, kop bouten, waterpomp en distributieriem geplaatst) minpunten: - zoals ik al zei, de motor loopt niet echt soepel op de golf carb, maar kan gefixed worden, cbr carb en bijhorend inlaatstuk worden mee verkocht. - hier en daar verschijnt al wat roest - klein barstje van een steen in de voorruit oude foto's Foto tijdens de motor ombouw huidige staat interieur Prijs: met ats classics: 4500 euro zonder: 4000 euro Polo staat te koop in regio Brugge, Geïntereseerden mogen mij bellen,smsn of mailen marreanseeuw@gmail.com 0472/89.19.46 Last edited by Xiquzor : 06-10-2011 at 12:19. |
#2
|
|||
|
|||
skup
|
#3
|
|||
|
|||
up!
|
#4
|
|||
|
|||
en up
|
#5
|
|||
|
|||
heb een vraag,
hoe bevalt deze schroefset jou? tevens UP!
__________________
Rotiform'd Mini cooper s r53 |
#6
|
|||
|
|||
schroefset rijd goed, maar het mocht nog net iets lager kunnen voor mij.
|
#7
|
|||
|
|||
Quote:
hoe zit dit met het uitlaat eventueel app te koop ? en wat zijn de specs ? |
#8
|
|||
|
|||
uitlaat is apart te koop, het is alleen een andere einddemper. specs, geen idee past onder polo
|
#9
|
|||
|
|||
up
|
#10
|
|||
|
|||
up
|
#11
|
||||
|
||||
Ook even een vraagje: wat voor interieur is dat?
__________________
Quote:
|
#12
|
|||
|
|||
origineel polo interieur, volledig laten overtrekken met alcantara en leder. De lijnstructuur is wel veranderd. deurpanelen zijn zelf gemaakt
Last edited by Xiquzor : 17-10-2011 at 23:07. |
#13
|
|||
|
|||
ben aan het overwegen om mijn polo in stukken te verkopen, even een interesse peiling, iemand geïnteresseerd in iets? en up
|
#14
|
||||
|
||||
Quote:
Ik vind de stoelen en achterbank erg interessant. Maar aangezien je 't zelf opnieuw hebt laten bekleden vermoed ik dat ik de prijs niet interessant vind...
__________________
Quote:
|
#15
|
|||
|
|||
het interieur zal idd niet voor een prikje weg gaan
|
#16
|
|||
|
|||
polo gaat nu ook in onderdelen weg:
http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=91561 |
#17
|
|||
|
|||
up
|
#18
|
|||
|
|||
up
|
#19
|
|||
|
|||
up
|
#20
|
|||
|
|||
heb je het schroefsetje nog.
heb namelijk interesse. ik hoor wel van je |