|
||||
|
||||
VW MK1, G60 parts in de verkoop
in de verkoop:
standaard g60 kleine intercooler evt. met leidingen, in propere staat. En altijd afgetaped opgeborgen. 50€ G60 versnellingsbak, deze is gewoon in goede staat -> 160€ Gebruikte maar goede koppeling, drukgroep van een G60 -> 30€ Golf 1 GTI 4S versnellingsbak uit de eerste gti's, in perfecte staat. Zonder de 90mm koppelingsflenzen, die heb ik eruit gehaald voor een ander project. Hij is wel netjes afgedekt en er is verder nix mis mee daar heb je mijn woord op! En de flenzen zet je makkelijk over van een andere bak, dat wil ik eventueel ook voor je doen als je hem koopt. -> 90€ VW Formuling sportstuur met naaf -> 60€ Onderdelen of volledig KAAL chassis van mk1 5deurs volledig of in onderdelen. Is over het algemeen nog goed hard. Zonder papieren achterdeuren van een golf 1 5 deurs, heel proper met ruiten en bekleding DE CHROOM LIJSTEN ZIJN REEDS VERKOCHT Enkel nog achterdeuren, NETTE STAAT. Nog een hoop losse kleine delen; schakelmech. van een 4 vitesse, verwarmingsunit, fusee's, draagarmen, motorsteun van gti, steunen voor achteras, een achteras zelf, interieur delen, ... Pm me maar als je wat wil. OF ENKEL SMS mail of pm om af te spreken 0499220226
- Golf Mk1 G60 project Last edited by Shon : 19-12-2012 at 21:10. |
|
|||
|
|||
hey met michel heb intresse in de draagarmen kan je een telefoonnummer
door mailen info@mdb-bvba.be |
|
|||
|
|||
He,
zie ik dat goed of zitten er ook wiel lagers bij het setje draag armen? gr milan |
|
||||
|
||||
Up! enkel draagarmen zijn normaal morgen weg.
|
||||
|
||||
Heb je toevallig ook G60 aandrijfassen liggen?
Mvg Joost
|
||||
|
||||
Quote:
Aandrijfassen heb ik niet liggen
|
||||
|
||||
koppelingsset voor golf 1 is verkocht !
|
|||
|
|||
rem servo
beste,
ik ben opzoek naar een remservo van een golf1 ook naar de voorste rem klauwen schijven en de hoofdrem cilinder. |
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik niet, sorry
|
||||
|
||||
Wat moet je voor de 4 deuren hebben incl. Rubbers en bekleding enz...?
|
||||
|
||||
lijst aangepast
|
|||
|
|||
versnellingsbak g60 nog te koop ?
|
|
||||
|
||||
Hey,
Ik heb de versnellingsbak nog te koop staan ja. Vanwaar ben je ergens en wat wil je er voor geven ? Groete, Shon
|
|||
|
|||
Bakje staat immiddels bij mij
Groetjes |
|
||||
|
||||
Heb je nog deuren voor een golf 1, 5 deurs?
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Ik kan de eerste post niet meer aanpassen, dus hier een update.
Standaard g60 "kleine" intercooler. In propere staat met evt. leidingen bij. Is altijd afgetaped opgeborgen. 3 Punts gordelset van JAMEX met automatische spanner, proper en compleet 75¤ : Gebruikte maar goede koppeling, drukgroep van een G60 -> 30¤ Golf 1 GTI 4S versnellingsbak uit de eerste gti's, in perfecte staat. -> 100¤ VW Formuling sportstuur met naaf -> 60¤ Onderdelen of volledig KAAL chassis van mk1 5deurs volledig of in onderdelen. Is over het algemeen nog goed hard. Enkel voor onderdelen, niet meer in te schrijven. GEEN KOFFERKLEP, GEEN SPATBORDEN ! Ik hoeft hier echt niet veel voor, het staat in de weg. Opmaakset BBS BMW E30 velgen 4x100 7J ET24, allemaal recht 85¤ benzinetank golf 1 benzine modellen zonder injectie, dus met carbu. Goede staat, geen roest. 45¤ Plaatwerk, achterwielranden. Binnen en buitenranden. Goede kwaliteit. 55¤ Nog een hele hoop standaard onderdelen: - RUITEN RONDOM - CHROME OMLIJSTING ACHTERRUIT EN VOORRUIT - FUSEES VOORAAN - VEREN - ACHTERAS - INTERIEUR DELEN, deurpanelen achteraan; zwart leder, voorzetels, achterbank, ... - ...
|
||||
|
||||
up !
|
||||
|
||||
update, nieuwe onderdelen is laatste post.