|
||||
|
||||
Gisteren een tijdelijke schroefset onder de auto gezet die mn maat nog had liggen, kan ik rustig op zoek naar een geschikte set. Deze komt er dan het najaar op als de auto helemaal klaar is.
Ook de wielen er even onder gezet die bij de auto zaten, nu wachten op mooi weer zodat de Modern Lines eronder kunnen Deze week even achter een origineel ruitenwissermechaniek aan, ben die enkele wel zat... Nog een foto van het blok, moet nog veel aan gebeuren om hem weer helemaal netjes te krijgen: Last edited by vw_golf : 12-02-2012 at 20:26. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit
kom van de week maar ff langs voor het ruitenwisser mechanisme en het g60 logo of zie ik je zaterdag bij js autosport
|
||||
|
||||
Kom zaterdag wel langs bij JS.
Deze week de Schmidt's dr maar onder gezet omdat ik de 16'' verkocht heb. Deze foto is van gisteren, inmiddels zitten er nog een paar spacers tussen en is hij van voor een stukje omhoog gedraaid. |
|
||||
|
||||
Mooie auto zo! Waarom je wisser voorlopig niet ff plat naar rechts/links leggen? Ziet er in ieder geval al een stuk beter uit dan zo in het midden
|
||||
|
||||
nice! autotje is al goed opgeknapt,
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Heb ik vanavond net ff platgelegd, ziet er inderdaad beter uit voor tijdelijk. Quote:
Bedankt |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit en laagt ligt ie zeker dat is 1 ding wat zeker is
Gr , Do
|
|||
|
|||
lijkt super met die schmidt's al een heel verschil zo
|
|
||||
|
||||
Bedankt jongens!
Gisteren de originele wissers er op gezet en G60 logo voor in de gril komt er ook aan per post. Zaterdag een set verbreed BBS RM op halen, eens kijken hoe dat gaat staan. Achterklep is ook erg slecht en komt volgende week word aankomend weekend een ander voor gespoten tegelijk met de achterplaat waar ook roest op zit en een aantal deukjes. |
|
||||
|
||||
Respect die van jou kun je ook niet missen als ik je tegen kom knipper ik wel een keer
Mooie golf groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
Nog wat foto's die ik gisteren nog gemaakt had uit verveling Komt de politie ook nog vragen wat ik aan het doen was |
|
||||
|
||||
Goeie combinatie een mk2 op deze Revo's !!!
|
||||
|
||||
Vind het ook wel een mooie combi maar had ze op mn vorige auto ook al en mag graag een keer wisselen van wielen.
Zal ook wel niet de laatste set worden... |
|
||||
|
||||
Vananvond de originele einddemper eronder gezet, lijkt een stuk beter dan die kachelpijp
Geluid is nu ook veel beter, en een stuk minder gedreun in de auto. Ook een afspraak gemaakt voor revisie van de lader, zal eerste week van maart gebeuren. Op zich loopt hij nog mooi en zijn de drukken ook nog prima maar heb toch liever een stukkie zekerheid met zo'n ding |
|
||||
|
||||
Foto van de originele demper
|
|
|||
|
|||
Echt 100x beter met die orginele uitlaat en wissers! Setje luxe platen zullen het ook erg goed doen.
Ik blijf em volgen! |
|
|||
|
|||
Ziet er goed uit , ik ben benieuwd hoe dat staat met de bbsjes
|
||||
|
||||
Quote:
Luxe platen komen er volgende week onder, staat ie er netjes bij op 3 maart en dan ben ik ook gelijk van dat 1tje af. Quote:
Ik ook! Heb de bandjes al vast bestelt dan kunnen die er zaterdagavond op en kan ik zondag een paar foto's maken Gisteravond G60 logo in de gril gemaakt dus dat is ook klaar nu |
|
||||
|
||||
Quote:
zonder 1tje
|
||||
|
||||
Quote:
Denk niet dat dat zal lukken,ook met luxe platen krijg je er een 1tje op |