|
|||
|
|||
Replica Roti / MRR enz
|
|
||||
|
||||
idd leuk
kan ik ook allemaal leveren alleen bepaalde [kwaliteit replica] velgen in de advertentie's lever ik zo bij zo niet!. reden? die ga ik hier niet neer zetten mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 19-02-2012 at 12:23. |
|
||||
|
||||
oftewel sommige velgen zijn van dermate slechte kwaliteit dat je ermee dood blijft...
tenminste als ik het goed begrijp hierboven
|
||||
|
||||
Quote:
reageer dan gewoon niet!
|
|||
|
|||
Sjaak praat anderen slecht omdat het zijn concurrenten zijn. Beetje jammer.
|
|
||||
|
||||
ik vind het een beetje jammer dat geen van beiden hierboven sjaak een pm gedaan hebben om uitleg te vragen en maarzo een oordeel vellen.sjaak zal er ongetwijfeld een reden voor hebben om dit te zeggen.
|
||||
|
||||
Quote:
idd pul dat klopt maar iedereen moet verkopen wat hij zelf wil .en waar hij achter staat en als ik hem zwart wilde maken had ik hier wel neer gezet waarom ik bepaalde type velgen. die daar tussen staan niet wil verkopen en ik zie deze aanbieder dan ook zeker niet als concurent mvg sjaak
alles komt ooit goed Last edited by Sjaak's Auto Service : 20-02-2012 at 20:40. |
|
||||
|
||||
Laat ze maar lullen sjaak.....
|
|||
|
|||
Vindt ik ook Sjaak ,
en ik kom binnenkort die SR CUPS 18 inch met zwart hart halen bij jou . Ik was met mijn zoontje afgelopen zaterdag bij jou met die lichtgroene Passat . Zie je binnenkort |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoi Sjaak, Kan je die ook in 19 inch leveren? En andere kleuren? bv mat zwart? Gr. Matthijs |
|
||||
|
||||
Quote:
hoi mathijs zoals ik schreef ik lever die velgen niet [ als je die van die aanbieder bedoeld? mvg sjaak
|
||||
|
||||
Quote:
hoi ok komt goed. ps hem geen chocomel meer geven onderweg he mvg sjaak
|
||||
|
||||
Hoor alleen maar goede verhalen over Sjaak, als je al op MP ziet welke bekende autos bij hem wielen halen, dat zegt mij eerlijk genoeg