#1
|
|||
|
|||
kr
Even een info vraagje.
Mijn golf was origineel een gti met een pl motor bj 1988. Nu zit er een 139pk sterke kr motor in. Is het dan normaal dat er nog een katalysator aan hangt? |
#2
|
|||
|
|||
Quote:
Zo ver ik weet zijn er 2 soorten KR een zonder kat en een aangepast met kat, als er op je kenteken U9 staat dan moet je een katalysator hebben. Gr, Ramon |
#3
|
|||
|
|||
Ben een Belg die nog niet zolang in Nederland woont.
U9 zegt mij niet veel? De mijne is th-25-ll En staat ingeschreven met een pl motor |
#4
|
||||
|
||||
K6 op kenteken dus katalysator verplicht
__________________
VW das auto. |
#5
|
||||
|
||||
Ik heb een duitse gti uit 1989, kr uit fabriek zonder kat.
__________________
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
#6
|
|||
|
|||
Quote:
Dat kan goed hoor, als er maar niet op kenteken staat vermeld dat hij er wel een moet hebben, en dit word dan meestal met een code aangegeven K6 of U9. Gr, Ramon |
#7
|
|||
|
|||
heeft men kr motor dan nog even veel pk als één zonder katalysator?
139pk? |
#8
|
|||
|
|||
ja dat denk ik wel hoor.. je heb gewoon verschillende.. je kan hem altijd nog leegmaken de kat..
|
#9
|
||||
|
||||
Hoe beter de motor ademt, hoe beter de pk'tjes tot z'n recht komen.
__________________
Dirigent van een geföhnd 4 cil. orkest Golf MKII GTI G60 5drs Oma's Edition One 16V __________________________________________ Golf GTI 8V MKI Waiting for Restauration Volvo V70 classic 2.5T Daily |
#10
|
|||
|
|||
Kijk die 139pk heeft hij als hij uit de fabriek komt, nu zoveel jaren later heeft hij toch geen 139pk meer, als je het zeker wilt weten ff langs een dyno
Gr, Ramon |