#141
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Dat mag je zeker vragen. Voor een circuit als Zolder (waar meeste gereden wordt met deze auto) is een Camber van -3 tot -4,5gr het beste volgens Intrax. En moet zeggen dat voor de bochten ze echt gelijk hebben, zelf reed ik met -2,1 gr en dat gaat ook meer worden
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#142
|
|||
|
|||
Ik kan er zelf helaas niet over mee praten, dus ik geloof je direct! Mijzelf leek het nogal nadelig op rechte stukken, minder grip, voor een bocht net andersom. Echter, dit zal behoorlijk wat kunnen verschillen per circuit?
Hoe dan ook, waanzinnig project, lees al een paar dagen mee, en zit met smart op de volgende update(s) te wachten!
__________________
Golf 5 GTI |
#143
|
||||
|
||||
heb je toevallig ook een foto van die topmount ben ook bezig om ze te plaatsen
|
#144
|
||||
|
||||
Op rechte stuk haal de je winst niet dat doen de meeste in de bochten. Dus als je beetje snel door de bochten kan en dat lukt denk ik wel met 3-4 graden negatief haal de daar je winst i.p.v top snelheid
__________________
Vw golf 4 '02 Vw Caddylek '83 Get ready for the AfterMotherfucker |
#145
|
|||
|
|||
Ziet er weer goed uit Herm !
Ben benieuwd naar de andere plaatjes :P Op het rechtervoorscherm mis je die lijst nog of zit die er wel inmiddels al op ?
__________________
Golf Rallye Golf 8 GTI Caddy 2.0TDI |
#146
|
||||
|
||||
Quote:
Even geleend uit het Motorsport-Pics-topic van René: Daarom zet je de wielen negatief.. Op de foto zie je het wiel in de vol belastte bocht een POSITIEF camber krijgen, en dat wil je echt niet.. Kijk ook even goed naar de vorm van de wang van de band. - Bovenzijde: normaal - Contactvlak met de weg: flink vervormd, velg dicht bij het asfalt. Dus: te platte of getrokken banden in een dergelijke bocht zal resulteren in stoeprandschade terwijl er in de verste verte geen stoeprand te vinden is
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | Last edited by Herm Schreurs : 20-02-2012 at 16:05. |
#147
|
|||
|
|||
Het remmen voor de bocht word zeker veel langer met zoveel camber
|
#148
|
||||
|
||||
Aan de rechterkant zit de wielrand er ook op hoor
Verder aan het werk: de kabelboom voor de motor en de bak. Omdat ik bij de motor een complete kabelboom uit een R36 Passat met DSG gekregen had was het een heeeeeeeel gepuzzel om het geheel passend en uiteraard werkend te krijgen op een TFSI uit een Audi TTS met DSG bak. Maar uiteindelijk kwam het goed, de CAN-bus werkte goed, uitlezen via de OBD2 -CAN lezer kon EN alle voedingsspanningen waren verzorgd.
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#149
|
||||
|
||||
Allen mis ik nog wat aan de voorzijde....
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#150
|
||||
|
||||
De kentekenplaat!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#151
|
||||
|
||||
Quote:
OOK! Er zit nog geen front en geen intercooler gemonteerd. De intercooler is een project op zich geworden, daar zometeen meer over. Aan de buitenkant werden de spiegels geplaatst, de originele paneeltjes afgewerkt en in de ramen werden luchttoevoer-happers gemonteerd.
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#152
|
||||
|
||||
Like!
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#153
|
||||
|
||||
ziet er weer om goed uit
__________________
RACE THE CIRCUIT , CRUISE THE ROAD de 83er golf mk2 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92571 de 86er jetta mk2 http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=89723 |
#154
|
||||
|
||||
Mooi systeempje hangt eronder Herm
Ik ben nog niet veel verder gekomen. Wel EPS prijsopgaaf gekregen. Toch maar fox denk ik zo?
__________________
Golf GTi16v EditionOne '89 Golf 1.6GL '86 - Sold Lupo SdiT '00 - Sold Golf TDIi '97 - Sold Golf GTi8v '90 - Sold Golf GL1.8 '87 - TL Golf CL1.3 '86 - TL |
#155
|
||||
|
||||
Super dikke auto
|
#156
|
||||
|
||||
Quote:
Is zeker een goede keuze. Ze hebben ook complete systemen voor bijvoorbeeld golf1 golf2 55mm 60mm
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#157
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks! Helaas issie niet van mij, heb 'm alleen gemaakt.
__________________
| just Herm | my website | | just Herm | facebook page | | just Herm | my flickr Photostream | |
#158
|
||||
|
||||
jij hoeft je anders toch ook echt niet te schamen met je corrado en je bouwkunsten
__________________
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
#159
|
||||
|
||||
vind het cockpittje een beetje .
vergeleken met de rest van de auto , sorry beetje jammer.
__________________
mk 2 racing mk 2 racing in aanbouw t4 dc 2002 1.8 20vt |
#160
|
||||
|
||||
Function over fashion
Wie weet is t allemaal nog wel netjes passend gemaakt,ik ben iig nu al fan Herm!!! Kijk elke dag wel voor verse update's
__________________
* '91 Jetta MK2 GLI USA * '91 Jetta MK2 GT 16V * '85 Jetta MK2 KAMEI X1 Coupe * '93 Passat 35i "ABT" dailydruif http://www.dubkreations.hyves.nl/ http://www.dubkreations.forumotion.net |