|
|||
|
|||
Originele Golf G60
Dag allemaal,
Te koop een totaal gerestoreerde golf 2 G60 wat is er allemaal aan gedaan:nieuwe schrik nokkenas,grotere injectoren nieuwe g lader,volledige uitlaatlijn enz... alle werken zijn uitgevoerd door Peter de groot (BELGIE) deze wagen is echt in schouwroomstaat voor verdere vragen kan je mij bereiken op de volgende nummers mobiel(:0032)0476/79 52 47 thuis0032)015/26 18 17 Vraagprijs:8500€ hier enkele pics Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us |
|
||||
|
||||
Foto's van het interieur?
|
|
|||
|
|||
Hey,zit een leder interieur in (nieuwstaat)
groetjes danny |
|
||||
|
||||
Wellicht is het raadzaam om er iets meer info bij te zetten als je zo'n bijzonder exemplaar verkoopt.
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker voor zo een prijs. Interieur foto's, foto's onder de kap...
|
||||
|
||||
woonplaats vermelding is verplicht
|
|||
|
|||
Quote:
ik zal proberen om morgen nog wat foto's te posten woonplaats : Mechelen (BELGIE) |
|
||||
|
||||
Welke maat velgen zit eronder/bandenmaat?
|
|||
|
|||
Quote:
velgen zijn 9 breed met et 20 banden zijn 215 40 16 groetjes danny |