|
|||
|
|||
Leuke Daily
Heren,
Ik ben op zoek naar een leuke daily welke in vaste lasten niet zo duur is. Ben nog een studentje dus wil ik mijn lasten minimaal houden. Het word mijn eerste eigen auto dus de eisen zijn eigenlijk niet zo hoog. Als het maar een beetje betrouwbaar is en leuk/goed rijd! (en uiteraard een VAG) Mijn budget is ± 1500 euro en het liefst in de buurt van Alkmaar!! Heb je wat leuk staan hoor ik het graag! Gr. Daan |
|
|||
|
|||
heb een super nette en leuke mk2 1800 8v staan apk tot juli 2012 kleur wit geen roest of rotte plekken te vinden.
schroefsetje hellas rood zwarte achterlichten zwarte ronal velgen en het intrieur is nog als nieuw. de motor heeft 235duizend gelopen maar loopt nog super rij er dagelijks mee naar me werk. prijs 800euro |
|
|||
|
|||
ik heb een `90 audi 80 ,zeer comfortabele auto en vw dealer onderhouden . km stand 126.000. ik ben sinds november de 3de eigenaar . niet de meest sportieve wagen maar wel betrouwbaar.auto is helemaal standaard op de cd speler na. interieur als nieuw,onderhouds documetatie aanwezig en alle andere boekjes pm maar als je meer wil weten.
opties : stuurbekrachtiging,metallic lak.
|
||||
|
||||
Heb eventueel een Polo 6N 1.6 voor je.
Helemaal origineel. |
|
|||
|
|||
Hallo
heb deze auto te koop staan mischien is het wat voor je laag in kosten en rijd zeer zuing laat mij het maar weten wat je vind mvg robbert http://m.marktplaats.nl/a/auto-s/vo...6f4f8b9c5b7a618 |
|
|||
|
|||
wat vind je van n polo 6n van 96 1,6 super zuinig, schroefset clean alles mee gespoten electrische ramen stuurbekrachtiging etc etc oh ja en apk tot oktober
|
|
|||
|
|||
hallo,
Ik heb deze nog te koop staan, mocht je het wat vinden, stuur maar een p.m-etje aangezien ie snel weg moet mag ie weg voor 1250 inclusief alle extra delen die ik erbij heb. link tornado rode golf http://www.vwforum.nl/resources/image/21656 Last edited by Tjaap : 07-03-2012 at 13:54. |