|
|||
|
|||
Golf 2 gti pl Tekoop!
Bouwjaar: 1988
Kilometerstand: 203000 Versnellingtype: Handgeschakeld Aantal deuren: 2 Brandstof: benzine Gewicht: 950 Cylinderinhoud: 1800 Vermogen: 95kw APK datum: 11-05-2012 Kleur: groen (LA6U) Bijzonderheden NETTE AUTO LEER BEKLEDING GROTE ONDERHOUD GEHAD AAN ONDER ANDEREN DE VERSNELLINGSBAK UITLAAT GROTE BEURT! MOTOR NAGEKEKEN EN BEURTJE GEHAD Optielijst elek.ramen voor centrale deurvergr. veiligheidsgordels achter gordelspanners derde remlicht ABS stuurbekrachtiging lederen bekleding verstb. koplampen led. stuurw+versn. pook in delen neerkl. achterb. toerenteller Xenon los erbij geleverd elektr.remkrachtverdeling stoel pass. hoogte verst. dak antenne stoel best. hoogte verst. nieuwe voorbumper meegeleverd door schade door het oudjaar vuurwerk opgekomen en gesmolten moet alleen nog in de kleur worden gespoten Elektr. ramen Lichtmet. velgen Metallick lak Borbet T velgen orginele borbet's 9j voor en achter raken niet! alleen veel stoeprandschade door vorige eigenaar alleen de rand beschadigd velgen zijn net alle 4 gericht ! dus recht! moet alleen uitgelijnt worden! pioneer radio nieuw! hoedeplank aanwezig maar mag opnieuw bekleed worden! heeft zijn sporen buiten de auto maar mag ook na zoveel jaar!! remus uitlaat mooi geluid niet overdreven! uitlaat is tevens net goedgelegd en gelast! nieuwe rubbers etc! de versnellingsbak is net gereviseerd dus schakelt als nieuw! net nieuwe bougies benzine filter verdeelkap distributie en nog veel meer! geblindeerde ramen schroefset vmax verstelbaar! raakt nergenst ook niet bij voledig insturen dus niet te overdreven verlaagd! is een echte gti! dus geen na inbouw gedaan! hij heeft echter nog een klein probleem de luchthoeveelheids meter doet soms wat raar dus stotterd de auto soms is te bevestigen bij de volkswagen dealer! deze moet vervangen worden! kost op de sloop paar 10tjes heb er zelf de tijd niet voor en er staan in de buurt geen sloperij's met de luchtmeter spijtig ik verkoop mijn golf omdat ik graag wat zuinig wil rijden! echter gaat hij alleen weg boven de 1750 euro aangezien er veel aan is gedaan en met zorg is onderhouden dat is te zien! de km's zijn orgineel alleen heb geen autopas spijtig genoeg! de auto rijd verder heerlijk! lekker pittig met optrekken en zeer snel! het betreft geen afgetrapte auto maar een liefhebbers auto heb hem gekocht toendertijd omdat ik erg veel van oude auto's hou en dit type mij wel aansprak tevergeefs wil ik een zuinigere auto omdat ik elke dag 40km heen en terug moet voor mijn werk! de auto is te bezichtigen op afspraak en een testrit alleen waarna het bedrag is overhandigt aangezien er hier en de buurt tijdens testritjes wel is een auto verdween Woonplaats Zeeland sas van gent! foto's komen in enkele ogenblikken Mvg Martijn roels Plaatje bij het praatje
Wrong is wrong no mather who say's it or does it! Last edited by tijnvw : 03-02-2012 at 16:09. |
|
|||
|
|||
inruil klein en zuinig mogelijk??
|
|
|||
|
|||
pm me ff wat je ermee bedoelt dus type enz km stand etc!
|
|||
|
|||
inruil alleen voor volkswagen dus denk aan polo of een zuinige mk2/1
|
|||
|
|||
wat is dat op foto 1 op je bumper tussen kentekenplaat en knipperlicht?
en op foto 3 langs de naad onderin?
|
|||
|
|||
achterbumper moet goed vast gezet worden en zoals is vermeld is door nieuwjaar gebeurt is een schroei plek zit een nieuwe voorbumper bij voor meerprijs word deze gespoten!
|
|||
|
|||
heb een bora op het oog dus niet meer teruil enkel tekoop!
|
|||
|
|||
up!
|
|||
|
|||
van de week word die op de testbank gezet en gezocht naar eventuele mankementen en dat word dan ook gemaakt maar dan word de prijs hoger!
|
||||
|
||||
Interesse in een MK1 cabrio '85 ?
1.3 (superzuinig !)
|
|||
|
|||
Graag een pm met foto's en info +schadevrij? Ik hoor het van je! Mvg
|
|||
|
|||
price drop 1500 euro! en 1200 zonder de velgen dan wel zelf velgen meenemen!
|
|||
|
|||
Gereserveert!
|
|||
|
|||
verkocht kan dicht!