|
||||
|
||||
Golf 2 1.6 automaat €250
Golf 2 1.6 automaat bouwjaar 1988
Kmstand: apk 26-12-2011 Wegens in ruil verkregen en deze niet echt in mijn altijd al willen hebben lijstje past, mag de golf weer plek maken voor een ander Clyde heeft deze auto ingeruild. Toen ik de auto kreeg was de verwarmings radiateur lek de ijzeren koelleiding lek en tikte de kleppen. Ik heb er een compleet nieuwe verwarming ingezet, auto is nog nooit zo warm geweest van binnen. Ook de ijzeren leiding is vervangen Meteen de olie en filter vernieuwt en natuurlijk de KVS Auto heeft nog geen apk, wegens tijdgebrek. Ik kan eventueel voor meer prijs dit wel in orde maken. Auto staat op stalen velgen met redelijk tot goede banden De foto's zijn al wat ouder, de grill zit er weer netjes in net als het dashboard, als ik nog een middenconsole tegen kom op zolder zal ik deze er ook inzetten. Interieur is nog redelijk netjes, bestuurders stoel heeft wel wat wat instapschade. €250 Bij vragen kan je mailen Last edited by bas. : 20-02-2012 at 11:39. Reason: Prijsverlaging |
|
||||
|
||||
evt. grotere foto's? zijn wel erg klein
|
||||
|
||||
zit er wel of geen apk op?
volgens je advertentie wel, en volgens rdw niet
|
||||
|
||||
Zie inderdaad dat ik een type fout heb gemaakt .
Er zit geen apk op |
|
||||
|
||||
Grotere foto's kan ik gewoon doormailen geen probleem
|
|
||||
|
||||
kleine prijsverlaging naar €300 , heb de ruimte nodig
|
|
|||
|
|||
Is dit niet zo'n 10 milioen editie ?
|
|
||||
|
||||
Klopt
|
|
|||
|
|||
PM verstuurd!
|
||||
|
||||
En je hebt zelfs alweer een email
|
|
||||
|
||||
wieltjes zijn er onder vandaan, en irriteer me mateloos aan het heen en weer slepen van deze auto.
€250 mag die opgehaald worden. Zo meeneem prijs. |
|
||||
|
||||
Waar ligt Hulhorst?
Heb wel interesse
|
||||
|
||||
15km van zwolle af richting harderwijk.
|
|
|||
|
|||
Heb je grotere foto's?
|
|
||||
|
||||
Stuur mij even een mail
Last edited by bas. : 20-02-2012 at 11:39. |
|
||||
|
||||
Verkocht!
|
|
|||
|
|||
Ging je nog een foto proberen te maken van die afgebroken poelie? Kunnen we em maken en zsm ophalen....
|
|
||||
|
||||
jazeker, was alleen wat laat thuis, in het donker wordt het niet echt duidelijk, morgen begin ik wat later en dan zie je hem verschijnen
|