|
||||
|
||||
van alles golf 1 cabio
Te koop Van alles wat.
2weg pioneer speakers voor kleine deurbakken golf 1 €40 verkocht 2weg gelhard speakers voor kleine deurbakken golf 1 €40 Compleet nette kleine deurbakken €20 verkocht Armsteunen golf1 €20 verkocht Carroseriesierlijsten met chromen inleg €50 verkocht reserve wiel €kratbier vloerbedekking kofferbak €gratis Windscherm golf 1 €40 verkocht Rode vloerbedeking €50 verkocht Rood interieur €80 verkocht koudestart klep en injector dx verkocht Mooie tellerbak met mfa verkocht Deze word met een aantal weken gesloopt. Dus heb je wat nodig laat het maar weten. Dak, wielen, spatborden, wielboog rechtsvoor en skirt verkocht Groet, Arno
Golf cabrio mk1 85 Golf cabrio mk1 82 Ducati ss750 01 Last edited by arno2000 : 13-04-2012 at 07:38. |
|
||||
|
||||
dashboard is zwart? wat moet die kosten?
|
|
|||
|
|||
Is van die witte de linker voorspatbord nog goed ??
Kleur is toch L90E ? Gr Ronnie |
|
|||
|
|||
hebt u het interieur nog?
kan u mij daar betere foto's van sturen aub? alvast bedankt |
|
|||
|
|||
Zoek nog een binnenspiegel....
Mvg.
|
||||
|
||||
Hallo,
Sorry allemaal late reactie. Kijk eigelijk alleen naar prive berichten. Ja dashboard is zwart en kost 40 euro. Ja het spatboard is l90e en is in nette staat. Interieur is verkocht onder voorbehoud. Binnenspiegel heb ik ook. Reageren liefst via pm. Groet, Arno
|
|||
|
|||
wat vraag jij voor de aandrijfassen ??
|
||||
|
||||
Quote:
Nog geen idee. Moet ook nog kijken of het 100mm assen zijn. Heb al een toezegging gedaan aan ander forum lid. Groet, Arno
|
||||
|
||||
deurbakken, dashboard, armsteunen, console zijn reeds verkocht.
|
|||
|
|||
als je al toezegging hebt gegeven aan een ander forumlid heeft het geen zin meer om te kijke of het 100 of 90mm is
iedergeval bedankt
|
||||
|
||||
Auto gaat van het weekend de schuur in om te slopen das als je iets groters nodig hebt dan hoor ik het graag. Enkele delen van de carroserie zijn al gereserveerd. Motor is een jh
|
|||
|
|||
heeft u een foto van de deurbakken met de speakerkap en wat was de prijs voor deze aub
groeten |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn helaas al verkocht. Interieur is inmiddels weg alleen tapijt is er nog.
|
|||
|
|||
heb je de tellerbak nog en wat is de vraagprijs?
|
|
||||
|
||||
Zijn er ook mogelijkheden voor het deel op de onderstaande foto ??
Onder mijn het rubber van mijn voorraam komt op div plekken roest uit.... Zit er dus aan te denken het hele deel uit te wisselen. Gaat mij hoofdzakelijk om het plaatwerk aan de buitenzijde. Ik hoor het wel van je... Groeten Jacco
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo ja die is er nog. Prijs is 40. Groet, Arno
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo, Die van mij zit ook wel wat roest in. Je mag hem wat mij betreft hem er wel uitslijpen. Kratje bier is prima.
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks voor het aanbod....is het veel roest ?? of een klein beetje...anders zoek ik even verder..heeft geen haast...
|
||||
|
||||
Quote:
Een beetje. IK haal toch binnenkort het raam eruit dan kijk ik wel even. Als het wat is geef ik wel een seintje. Arno
|
||||
|
||||
Quote: