|
||||
|
||||
diverse onderdelen golf/jetta 2
halo we hebben diverse onderdelen liggen voor een golf/jetta2 als je iets zoekt stuur dan ff een pm groeten kevin en rudy
zwarte hemel incl. toebehoren €75 electrisch verstelbare spiegels in kleur €50 handmatig verstelbare spiegels in kleur €30 originele gti achterlichten €25 koplampen helder met kruis €10 zacht gti dashboard €100 nog 2stuks liggen diverse gl wielkastverbreders €10 p/s dashboard schakelaars €2,50 p/s we hebben nog veel meer liggen stuur maar een pm als je iets zoekt wat er niet tussenstaat. prijzen zijn onderhandelbaar en ex verzendkosten mk2kevin Last edited by Tjaap : 12-02-2012 at 17:34. |
|
||||
|
||||
lees de regels bovenaan elk verkoopforum alvorens een thread aan te maken. Indien deze niet aan de regels voldoet word de thread verwijderd.
|
||||
|
||||
weet je de prijs om de achterlichten te verzenden naar België ?
|
||||
|
||||
dat gaat 8.50 kosten
|
|
||||
|
||||
misschien enkele foto's van die gti-lichtjes??
|
||||
|
||||
stuur maar ff pm met je e-mailadres stuur k ze daar ff naartoe
|
|
||||
|
||||
de zachte dashboards mogen weg voor €50 per stuk
Last edited by Tjaap : 12-02-2012 at 17:35. |
|
|||
|
|||
Interesse in de heldere koplampen, zjjn ze nog aanwezig?
|
|
||||
|
||||
achterlichten zijn verkocht
|
|
||||
|
||||
we hebben ook diverse gl/cl spatborverbreders €10ps en dorpelkappen €10ps liggen
|
|
|||
|
|||
ook nog kappen aanwezig van een golf gtd die bij het intercooler gedeele horen. mogen voor een zacht prijsje weg
|
|
||||
|
||||
tevens ook nog een set 16" 4x100 brock b6 2x 7.5j et 25 en 2x 9j et 25 zijn net opnieuw gespoten 1 velg dients gericht te worden nu €250
|
|
||||
|
||||
koplampen zijn ook verkocht
|
|
||||
|
||||
zwarte hemel + toebehoren (a b c stijl kappen en zonneklepjes met zwarte houdertjes) nog steeds te koop voor maar €75 ligt in de weg
|
|
|||
|
|||
dorpelkappen is incl montage materialen?
welke staat verkeren ze ? misschien een fototje? gr |
|
|||
|
|||
Hoi,
Heb je de zwarte vloerbedeking nog liggen? Zoja wat hiervan de prijs? Groeten Nick
|
||||
|
||||
Quote:
Welke zijn dat? Ik zoek nog wat namelijk voor m'n GTD |
|
||||
|
||||
upje
|
|
|||
|
|||
toevallig kapjes liggen om spaakers in te kunnen bouwen in de voordeurbakken?
die roostertjes?
|
|||
|
|||
Ik heb wel interesse in de zwarte zonneklepjes met zwarte klemmetjes. Zijn ze los te koop?