|
||||
|
||||
Kan iemand mij helpen aan achterste deurpanelen van een swallowtail
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tim ik zou het even vragen bij onderdelen te koop, misschien Branko een pb sturen, die komt veel tegen en heeft af en toe wat te koop. |
|
||||
|
||||
Tim is gisteren nog bij me geweest ik kan hem voorlopig helaas niet helpen
|
||||
|
||||
Heb er wel 1 gehad;
|
|||
|
|||
Ik zou een 74/75 swallowtail hou van !
iemand ruilen me voor mijn Rabbit! |
|
|||
|
|||
sjee is t al weer zolang geleden dat ik em kocht maar vanavond staat ie weer op de stoep me 75 er de ,,,27 et 45 idd ET comes home
|
||||
|
||||
Quote:
Foto's? |
|
||||
|
||||
Quote:
Kom maar op met de pictures! Ik ben wel heel erg benieuwd
|
|||
|
|||
hmm ja leuk geel autootje maar wat moet ik dr mee ,,staan dr al 5 waarvan dr 2 nog klaar moeten dis no 6 en dan alleen golf !,de rest tel ik nog nie
ik denk dak em maar te koop zet dat gesleep met die dinge
|
|||
|
|||
Quote:
Jep Pim en daarna zo'n twee jaar van mij. Toen is hij zelfs nog voor de terugroepaktie van het dashboardkastje naar de VW Dealer geweest. Ik heb hem aan Monark hier van het forum verkocht. Ik denk dat hij hem nog wel heeft. Edit: Net even het kenteken 66-EL-26 opgezocht op de RDW site. en dat bestaat nog en is sinds ik hem verkocht heb niet weer overgeschreven. Deze swallowtail had trouwens een 1.5 motor, schrijfremmen voor, groen lederen interieur en twee buitenspiegels en de radio die op de aankooprekening stond zat er nog in. De aankooprekening van de eerste eigenaar zat er ook bij. Soms denk ik nog wel eens, had ik hem maar niet weg gedaan, maar als ik dan bedenk hoe ontzettend veel werk en vooral geld er nog aan dat ding besteed moest worden om hem terug in concoursstaat te brengen...
www.vwmovement.nl Mijn auto topic: http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=34&t=31247 Last edited by M1974 : 13-06-2012 at 11:47. |
|
||||
|
||||
Quote:
juli (produktiedatum)2014 komt hij weer nieuw tevoorschijn op zijn 40e verjaardag
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Gaaf!
Ben je er al aan begonnen?
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik ben bezig maar heb ook nog wat andere dingen die ik eerst af moet maken dus het gaat niet zo snel. zal een dezer dagen wel even een paar fotos maken. gr pieter
|
|||
|
|||
@M1974: Mee terug naar de dealer geweest voor terugroepactie? Wat een actie, hoe zat dat dan ?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Reclame aktie van PON in 2008 of 2009 In heel veel dagbladen (kranten) stond een advertentie. Dat Volkswagen Nederland alle golfjes van het bouwjaar 1974 terug naar de dealer riep voor een modificatie aan de sluiting van het dashboardkastje. Ter compensatie kreeg je een gratis kleine beurt. Ik heb de advertentie nog wel ergens online staan, maar krijg dat met de iPad niet geplakt op een forum.
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Hierbij wat Golfjes die jullie miss nog niet kenden , helaas niet bepaald origineel meer.
Golf 1.1 van 6 September 1974 maar kenteken lijkt me ouder. De kleur hoord er niet op , Inarsilber kwam pas vanaf facelift 1978 , deze heeft dan wel weer stalen bumpers. Een Golf 1.1 van 9 Oktober 1974. Geen idee of deze omgekat is , de kleur lijkt me origineel van dat bouwjaar , en het lijkt dat er een oud type dashboard nog in zit. Misschien achterkant schade gehad? Voorschermen zijn ook al vervangen. Of gewoon omgekat? Staat in een havengebied in Amsterdam west Golf 1 1.1 40-EL-96 van 6 December 1974 met grote achterlichten geen foto aanwezig.. Valt me wel op dat dit nog allemaal 1100tjes zijn , je zou zeggen dat die zeldzamer zouden moeten weten dan 1500'tjes (automaat) Deze is in ieder geval omgekat...
|
||||
|
||||
vorige maand een 74er gekocht, projectje komt er wel nog,
maar heeft wel geen chroom klinken maar zwarte, is een metalic blauwe, klopt dit? verder heeft hij alle details nog, |