|
|||
|
|||
passatboy
hallo iedereen,
ik ben patrick en woonachtig te aalter(belgie), na een hele reeks vw's te hebben gehad ben ik terug gevallen op een vw golf mk3,een 1800cc benzine 90pk, ik heb de wagen kunnen kopen van eerste eigenaar met maar liefst 112000km en met een volledig ingevuld onderhoudsboekje, ik kende die wagen omdat ik per toeval bij vw tewerkgesteld ben,en de wagen was van een overname dus ja kans gegrepen en gewonnen, de wagen kwam om de 5000km binnen voor onderhoud of te wassen of eens te stofzuigen dus echt de man was zeer echtop zijn wagen gesteld vorige maand is hij zelfs volledig behandeld geweest met dinitrol alsook de wielkasten volgende werken nog te doen; vr6 lip regelbaar schroefsetje sportuitlaat donkere achterlichten,waarschijnlijk de die van een gti witte pinkers voorrin en zij pinkers breedset velgen en als laatste maar daar heb ik tijd voor cleane voorbumper ziehier een foto van de wagen in origneele toestand bij aankoop, het vervolg zie je wel bij topic projecten Uploaded with ImageShack.us ik hou echt van de duitse stijl dus zo komt men wagen ook |
|
||||
|
||||
Welkom!
Niet teveel aan doen zou ik zeggen
|