|
||||
|
||||
Leuke golf marijn! ziet er leuk uit, mooi origineel nog en niet hevig verkloot ed. echt leuk ding!
|
|
|||
|
|||
Toffe bak marijn. Ben dol op (originele) golfjes 1. Heb zelf sinskort ook een 1.
Geen gekke en onherstelbare dingen gaan doen, dan wordt die alleen maar minder waard. |
|
||||
|
||||
En... hij is marsrood
|
|||
|
|||
Ja! En mooi rood is niet lelijk
Maar nog even een vraagje: De grill die er op zit is volgens mij niet origineel. Hij heeft namelijk geen rode rand (de hoekstukken wel). En dubbele koplampen hoort dat wel? Of was dat een originele vw optie? Het zijn trouwens ook lampen met bol glas Iemand die hier wat over kan vertellen?? |
|
|||
|
|||
Er zullen nog wel veel meer vragen komen. Misschien moet ik maar eens iets als 'Marijn's grote GTI-vragen topic' aanmaken
|
|
||||
|
||||
De grill heeft rondom een rode rand, dus op het middenstuk hoort boven en onder ook nog een metalen strip te zitten! Anders zoek een chromen rand en spuit die rood.
Dubbele koplampen of die standaard zijn durf ik niet te zeggen, voor mijn gti wel (pirelli heeft ze standaard) en bol? Ja wat is bol? Mijn zijn niet recht maar ook niet echt bol...
|
|||
|
|||
Quote:
Die met rode rand zijn dus moeilijk te vinden? |
|
|||
|
|||
gaat denk ik een vet project worden.
ik zou hem alleen verlagen en velgen ats cup of BBS'en.
|
|||
|
|||
Quote:
Ik ga toch voor de originele wielen en verlaag 'm ook niet. Ik doe juist wat meesten niet doen :p Plus dat ik helemaal origineel gewoon mooi vind, zo zie je ze niet zoveel meer |
|
||||
|
||||
Hej echt tof dat je hem origineel wilt houden! Goed bezig!
Wat betreft die randjes, die roden zijn echt moeilijk te vinden, die chromen zie je vaker.
|
|||
|
|||
Proficiat met je aankoop. Dit is een echte met originele striping nog!! Weer een golf 1 fan erbij met een echte GTI.
|
|
|||
|
|||
Best veel mensen met marsrode mk1 GTI's hier!
Ik heb 'm trouwens zo'n week geleden geschorst. En hij reed nog wel zo lekker.. Maar ik heb wel een mooie ruime schuur voor 'm weten te regelen waar ik ook nog eens beschikking heb over voldoende gereedschap en een prima lasapparaat! |
|
||||
|
||||
Suc6 met je reparatie werkzaamheden dan!!
|
||||
|
||||
hee vraagje heb je een tel nr van henk vander veen in scheemda zoek nog een gti interieur zwart grijs gesteept voor mijn mk1 gti die ik aan het restaureren bent zoek nog meer deelen
|
|
||||
|
||||
is rood DE gti kleur?
|
|
||||
|
||||
Quote:
YES SIR !!!! Dat vinden Henk Pigo, MarijnZ, Lieuwe, en ik (en Pirelli toch ook ??? ) zeer zeker wel DE kleur voor een MK1 GTI Grtz................ LRR
|
||||
|
||||
Quote:
Misschien moeten we eens praten over een genootschap o.i.d. voor Marsrode MK1 GTI's !! :biggrin: :biggrin: :biggrin: Grtz................ LRR Ps: Als we de "rode duivels" allemaal klaar hebben, dan moeten ze maar een keer lekker knus naast elkaar staan op een meeting !!!!
|
||||
|
||||
Rood is prachtig!! Het heeft eigenlijk maar één nadeel: De rode grillomlijsting springt er niet uit. Verder blijft het mijn favoriete kleur.
|
|||
|
|||
Laten we eens een marsrode mk1 GTI meeting houden :biggrin:
Hopelijk zijn er nu geen mensen die zich gediscrimineerd voelen :p |
|
||||
|
||||
funky
keep it red |