|
|||
|
|||
Verkocht: Golf 5 GTI
Merk : Volkswagen
Type : Golf 5 GTI Motorinhoud : 2.0 TFSI Bouwjaar : 2005 Kilometerstand : 60.000 Prijs : 12,450 Extra's : 19 Inch RS6 Velgen, meegespoten bumpers, ingebouwde navigatiesysteem,radio, Oettinger Airintake Omschrijving : Bij deze te koop mijn Golf 5 GTI. Heerlijke bak en zoals een GTI hoort te zijn: Rood! De auto is in 2010 uit Duitsland gekomen en daardoor nieuwe kentekenplaten. Hij is recentelijk gepolijst en netjes in de wax gezet + 11 oktober een grote beurt gekregen. Hieruit is gekomen dat LA wiellager voor het beste vervangen kan worden, dit wil ik nog laten doen maar ik ben ook bereid dit in de prijs te verrekenen (500 euro inc werkkosten) Boekjes van de auto zijn aanwezig en hij heeft netjes zijn beurten gehad Van buiten en binnen een nette auto om te zien, het interieur is recentelijk helemaal schoongemaakt. Opties: alarm-systeem lichtmetalen velgen 19" elektrische ramen voor hoofdsteunen achter boordcomputer regensensor mistlampen voor in delen neerkl. achterb. sportstoelen snelheidsafh. stuurbekr. stoel pass. hoogte verst. dubbele airbag buitensp. elektr. + verwarmd airco c.deurv. met afst.bed. stoel best. hoogte verst. lendesteunen (verstelb.) radio-CD/MP3 speler Navigatiesysteem ABS,EBD,ESP binnensp. aut. dimmend alu. interieur afwerking airbag(s) hoofd en side hoofdsteunen actief Voor vragen PM mij even of bel 06-10239411 Foto's Last edited by Martin8V : 15-03-2012 at 09:11. |
|
|||
|
|||
up, advertentie wat aangepast
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up, 15,950 euro,
Auto staat nu op bedrijfsnaam en gestald in een garage. Wordt nu niet meer mee gereden |
|
|||
|
|||
in het zicht
|
|
|||
|
|||
schop!
|