|
||||
|
||||
Voorflank + deur Golf 2 vervangen
Dag allemaal
Ik heb overlaatst een klein probleempje gehad met de golf. De deur is geraakt waardoor deze niet meer opengaat. Ik zou dus de voorflank eraf moeten halen om de deur open te kunnen krijgen. Kan iemand me hierbij helpen? Heb de schroefjes onder de motorkap losgemaakt, maar dan zit ik vast. Moet ik de kleine voorbumper er ook afhalen of is dit niet nodig? Alvast bedankt!
|
||||
|
||||
Om het voorscherm los te schroeven moet ook je de modderkuipen loshalen, daarachter zitten ook nog een paar boutjes.
|
|||
|
|||
Wat moet je loshalen en verwijderen:
de voorbumper eraf(4 bouten aan de onderkant .. Sleutel 17), zit sowieso 1 boutje achter.. Als je dunne bumpers hebt moet ook de steenvanger en de onderlip los. Dan zit er in de rechter onder hoek achter de koplamp ook een bout.. Onderaan de deur bij de dorpel zit een bout. En aan de binnenkant waar het zijscherm eindigd en de deur begint zitten ook 2 bouten vaak goed verstopt in de kit.. En dan heb je nog alle bouten aan de bovenkant onder de motorkap.. En idd je modderschermem moeten er ook uit.. En als er een Knipperlicht in zit die voordietijd ook even loshalen.. Klikken er zo uit.. Hoop dat dit genoeg info is..
|
||||
|
||||
Heel erg bedankt, hiermee zou het moeten lukken!
Is precies wel meer werk als ik dacht Maar het zal wel lukken! Bedankt!
|
||||
|
||||
Je zult de meeste moeite hebben om de 2 boutjes in de kit op te sporen en vrij te maken Mijn ervaring is dat dit niet zo mee valt
Succes er verder mee!
|
||||
|
||||
Bedankt voor de goede moed
Komt wel in orde!