|
||||
|
||||
Verkocht!
Accessoires
Achterbank neerklapbaar, Centrale vergrendeling, Elektrische ramen, Lichtmetalen velgen, Radio/cd-speler, Stuurbekrachtiging. Hierbij bied ik mij vw polo 6n / 1.6. aan, ik heb werk dichterbij en wil dus een oldtimer. Net nieuwe apk!! Sportieve vw polo met nieuwere type achterlichten, centrale vergrendeling op afstandbediening (met knipperlicht aansturing) 15 inch BBS Replica velgen (a 400 Euro excl. montage) Dragon Green Pearleffect lak/ groen blauwige metallic lak, erg mooi! Alles in kleur meegespoten. 1 maand geleden vervangen: Remslangen a 60 euro 2 nieuwe voorbanden a 140 euro Accu a 50 euro Eventueel ook een set winterbanden op stalen velgen erbij 1 winter gebruikt (ligt aan het verkoopbedrag) !!Ook eventueel te koop op stalen velgen met winterbanden voor 1200!! Opties oa: Elektrische ramen Stuurbekrachtiging Pioneer radio / cd speler met nieuwe voorboxen, achterboxen en tweeters (super mooi geluid) Embleemloze grille Zwarte zij knipperlichten Heldere voor knipperlichten Raamband Led kentekenplaat verlichting Led stadsverlichting Aerowipes ruitenwissers Kortom een leuke pittige sportieve auto voor nog jaren rij plezier, keiharde auto! Natuurlijk hier en daar wel een plekje, hij is ook van 95" Onzinbiedingen heeft geen zin, hij staat me niet in de weg, en rijd prima. Dus weinig onderhandelings marge. Eventueel inruil oldtimer mogelijk 2 kleine minpuntjes: bestuurderstoel heeft wat instapschade bij de rugleuning maar hier heb ik stof voor bij. Barst in de voorruit rechts onder, geen apk afkeur en scheurt ook niet verder. wellicht te regelen met je eigen verzekering? Vraagprijs 1400 met de sportvelgen en winterbanden samen of 1200 op enkel de winterbanden. Kilometers: 186000 Jaar: 1995 Kleur: Dragon Green Pearl effect Carrosserie: 3 deurs Transmissie: Hand geschakeld
Vag is alles wat wat hier voor de deur komen mag Last edited by Evill : 29-01-2012 at 09:22. |
|
|||
|
|||
Waar te bezichtigen? en heb je ook belang bij een vw 1302 uit 1971 (2 jaar apk)
|
||||
|
||||
in Enschede, heb je ook foto's?
|
|||
|
|||
Quote:
*edit: hierbij de foto's -Bodem is hard, nieuwe remleiding, veren en banden rondom. -Nieuwe treeplanken -Bodem nieuw in de tectyl -Kilometerstand ongeveer 82000. -Apk tot 26-05-2013 -Atlas whitewalls -Gloednieuwe TMI mattenset en stoelhoezen -Jetpipe
Golf mk1 1983 Te koop!! Last edited by T5_TDI : 18-10-2011 at 13:18. |
|
||||
|
||||
up, voorkeur inruil gaat naar een belastingvrije vw golf / jetta / passat / sirocco of Audi
|
||||
|
||||
Up
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
Up!! Even uit het stof halen. Ik rij er echt te weinig mee, maar staat niet in de weg
EUR: 1100 Euro op vrij nieuwe winterbanden met 13 inch stalen velgen!! en 187.000 is nu de km stand. INRUIL VW/AUDI OLDTIMER MOGELIJK (ALLEEN GEEN VW KEVER)
Vag is alles wat wat hier voor de deur komen mag Last edited by Evill : 28-12-2011 at 12:41. |
|
||||
|
||||
auto al weg? Ben op zoek naar een auto voor m'n zusje
http://oldskoolclubnl.tumblr.com/ Last edited by cdebruyn : 19-01-2012 at 20:00. |
|
||||
|
||||
Quote:
Is nog steeds te koop
|
||||
|
||||
tis alleen een rot eind weg, maar voldoet wel aan haar wensen en das ook wat waard, maar zal het even voorleggen bij m'n zusje!
Wordt hij nog geleverd met de Lenzo velgjes van de eerste foto's?
|
||||
|
||||
mail me anders even op c.de. bruyn@ hotmail. com (zonder spaties)
Is wat makkelijker communiceren!
|
||||
|
||||
Gereserveerd t/m as Zaterdag
|
||||
|
||||
Je hebt PM !
|
||||
|
||||
Voor de mensen die mij een pm hebben gestuurd, Ik wacht eerst as Zaterdag af.
|
||||
|
||||
Sold, deze mag op slot
|
||||
|
||||
Zusje is er gelukkig mee!
Moest alleen ff wat olie bij, maar verder dik tevreden - hoop dat je, met je nieren nog op z'n plek, thuis bent gekomen....
|
||||
|
||||
Mooi zo!, ik ben goed over gekomen, wel koelvloeistof bij moeten vullen, hij lekt ergens aardig wat, maar heb zo nog niet kunnen vinden waar. Jij was destijds al bezig geweest met de radiator toch? heb jij enig idee waar ik het kan of moet zoeken?
En van welk type vw is deze radiator? Aangezien je er een andere in had gezet.