|
||||
|
||||
Vw Golf Variant 2.0 GT
te koop aangeboden
vw golf variant maart 1994 2.0 gt 115 pk apk tot 14-09-2012 207.000 km gelopen 17 inch velgen met goede banden schroefset van ta technix xenon airbags hoofdsteunen voor en achter tdi eindemper trekhaak afgelopen weekend olie en filter vervangen koelvloeistofflens op kop vervangen minpunt, lak op dak bladerd eraf vraagprijs 1099 euro of een goed bod voor meer info kun je bellen na 17.00 uur: 0646417714, bellen met anoniem wordt niet opgenomen SMS'EN KAN DE HELE DAG DOOR ook te ruil voor een golf mk2
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by Johan-dtc : 15-04-2012 at 23:12. |
|
||||
|
||||
mooie wagen, moet alleen ff mijn passat kwijt, of je moet die willen hebben
|
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
nieuwe vraagprijs
1550 euro of een goed bod, wil wat anders heb mijn zinnen gezet op een mk2
|
||||
|
||||
Je hebt een PM !
|
||||
|
||||
up
|
||||
|
||||
nieuwe vraagprijs
1350 euro of een goed bod, wil wat anders heb mijn zinnen gezet op een mk2
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by Johan-dtc : 18-03-2012 at 21:08. |
|
||||
|
||||
Inruil mogelijk? Ik heb eventueel een Passat 35i ter inruil.
|
|
||||
|
||||
Quote:
inruil is mogelijk, enkel alleen een golf 2
|
||||
|
||||
Okee helaas! Succes met de verkoop!
|
|
||||
|
||||
nieuwe vraagprijs
1099 euro of een goed bod, wil wat anders heb mijn zinnen gezet op een mk2
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! Last edited by Johan-dtc : 15-04-2012 at 23:12. |
|
|||
|
|||
golf mk1 misschien?
|
|
||||
|
||||
Quote:
leuke mk1, maar zoek wel graag een rijdende auto
|
|||
|
|||
ok haha ja met inlaat spruitstuk erop rijd hij zeker
remmen en dergelijke zijn gewoon gangbaar en motor gaat nog gewoon rond |
|
|||
|
|||
Ik heb een mk2 te ruil eventueel.
Het betreft een 90'er 4 deurs madison. Met 1.3i motor Nz met 4 bak. De auto is donker blauw. 215.000 km Apk tot augustus Opzich is hij netjes, wel wat roest ( bij uitlaat uitsparing ) en langs de voorruit > oppervlakkig nog! De motor is voorzien van een polo gt 3f nokkenas, ( nieuwe db riem en v-snaar) brandstof druk regelaar wat ingedrukt en een 55mm uitlaat systeem zonder kat, van voor tot achter met powersprint eind demper. Lekker pittig! Zijn nog wel wat dingetjes aan die er moeten gebeurden, maar niks schokkends. Tevens zit er een zo goed als nieuwe v-maxx schroefset onder en is hij voorzien van bbs honingraat wielen met zo goed als nieuwe banden. Laat maar weten of het iets is naar je zin
Passat variant 1.8 20vt ABT 2001 familie kar Golf 3 1.6 1997 beunmobiel Last edited by jorg-maashees : 16-04-2012 at 19:04. |
|
|||
|
|||
je hebt een pm!
|
|
||||
|
||||
verkocht, slotje graag