|
||||
|
||||
Te koop zeer netjes 'zacht' dashboard golf Mk2
Ik heb hier nog liggen, een zeer netjes Golf Mk2 'zacht' (gti/gtd ) dashboard .
Geen scheurtjes en/of beschadigingen ! Prijs is 50 euro , af te halen in Dokkum, friesland . Zou m eerst bewaren voor m'n eigen Mk2 ,maar daar zit inmiddels al een USA dashboard in , en is deze over . Dan maak ik er liever een andere forummer gelukkig mee Bij interesse graag Pb . Edit ; Dashboard ligt nog op zolder vandaar dat er geen foto van is ,maar iedereen zal inmiddels wel weten hoe een 'zacht' mK2 dashboard eruit ziet Maar kan er eventueel bij interesse wel een foto van maken .
Last edited by jettaracing : 20-01-2012 at 22:13. |
|
|||
|
|||
Hallo,
Heb je toevallig een setje liggen voor een golf 3 cabrio? En wat zou de prijs daarvoor zijn? |
|
||||
|
||||
Uhm ,ik bied hier een dashboard aan voor een Mk2 ............heb niks liggen voor een Mk3!
|
||||
|
||||
Zondagmiddagupje
|
||||
|
||||
Eventueel mee te nemen naar de Midwinter speed meeting op 4 maart as