|
||||
|
||||
Quote:
Ja klopt ik heb de velgen gekocht met band, het was kwa prijs niet goedkoper zonder, dus vandaar, ik wil er dus ook 195 40 17 onder,,,, iemand die hier misschien wil overnemen van me de oude? |
|
|||
|
|||
heey stadsgenoot leuke auto heb je! zal je binnekort wel een keer spotten succes
|
|
||||
|
||||
Hey man,
Ik weet neit of ik je wel eens gezien heb, maar benj nou al jaloers! jij hebt gewoon een fucking garage tot je beschikking,,, heb ik morgen nodig dan ga ik schroefset halen, ja toch wel. maar waar woon jij dan? ik palenstein... |
|
||||
|
||||
Update!!
Nou weer een goede update!!!
Gister de schroefset opgehaald en hij had ook elektrische spiegels. Uiteraard gelijk eronder gegooid op 1 na want de imbus was gebroken door die klote locktide! :GRR: Gistermiddag bij een maat die heeft alles dus luchttol erop gezet dus laatste onder gezet. gelijk de elektrische ramen opgehaald nou alleen nog de kabelboom voor binnen :GRR: ken dat klote ding nergens vinden,,, ga hem wel zelf maken,,, maare foto's!!! de schroefset! nou ja de voorpoot de achterkant eronder. Zonder Met En met de Velgen erbij!!! (alleen nog andere banden ) Zo happy with it! |
|
|||
|
|||
Welkom
Bekende garage in het stadshart
|
||||
|
||||
Quote:
Dank! Haha ja is wel 1 van de mooiere, ik wil samen met een maat van me gaan proberen om in de parkeer garage in den haag, media markt. Die is echt heel mooi! Maar waar woon jij dan ook in de buurt? |