|
|||
|
|||
VW Polo onderdelen NIEUWE FOTO's UPDATE 15-7
Polo onderdelen te koop:
- Spullen die niet verzonden kunnen worden kan in Beverwijk worden opgehaald Voorbumper Rieger met schade, is te repareren e50,- Achterbumper e50,- Achterbumper VW Polo 6N 9/94-9/99 'Clean/Diffuser' e150,- - de bumper is nog helemaal nieuw, de uitsparing voor de uitlaat en sleepoog zijn er nog niet uit 2x Rieger ABS/carbon-look sideskirt met schachten en uitsnede rechts voor de VW Polo 6N e150,- - de sideskirts zijn helemaal nieuw e15,- Deurpanelen met chrome deurhendels e60,- - alle originele onderdelen zitten er ook bij speakers enz. Achterpanelen e15,- - neem je de deurpanelen kan je deze er ook bij krijgen. A+B stylen in stof bekleed e30,- Zwarte hoedenpank met gaten voor 9x6 boxen e10,- - zonder speakergrills K&N Luchtfilter Polo 6N e50,- - afmeting gat is 51mm Wiechers Sport Veerpootbrug voor e80,- - is helemaal nieuw C Style Pilar e30,- - ooit gekocht nooit gemonteerd Centrale deurvergrendelingset+achterklep opener e60,- Reiger mistlampen Laserlook blauw e50,- - met de afwerkringen Achterlichten vraagrpijs: e40,- Rockford Fosgate T400-4 e350,- winkelrpijs e475,- - nieuw in doos 4-Kanaals versterker Power serie RMS vermogen @ 4 Ohm: 4 x 60 Watt RMS vermogen @ 2 Ohm: 4 x 100 Watt RMS vermogen gebrugd @ 4 Ohm: 2 x 200 Watt Frequentie bereik: 20 Hz - 20 kHz +/- 1dB Front Low-Pass filter: 50 Hz - 500 Hz 24dB / octave butterworth Front High-Pass filter: 50 Hz - 500 Hz 24dB / octave butterworth Rear Low-Pass filter: 50 Hz - 500 Hz 24dB / octave butterworth Rear High-Pass filter: 50 Hz - 500 Hz 24dB / octave butterworth Treble: 0dB tot +/- 12dB @ 12 kHz ( Front / Rear ) Bass EQ with 0 - 18 dB @ 45 Hz ( Front / Rear ) Bass Remote Controle (Optioneel) Efficiency @ 4 Ohm: 69% Efficiency @ 2 Ohm: 68% Signal Input Low-Level: 1 x RCA-paar ( Front ) Signal Input Low-Level: 1 x RCA-paar ( Rear ) Audiophile grade speaker connections MOSFET output stage MOSFET Power supply 2- / 4-kanaals schakelbaar Klasse A/B versterker RCA Pass-Tru Afmetingen: 5,42 x 20,68 x 34,69cm of doe een goed bod en we komen er wel uit dan. Last edited by rmcruiser : 15-07-2012 at 13:55. |
|
||||
|
||||
De rechter deurklink, verkoop je die ook?
Mvg Joost
|
|||
|
|||
Quote:
jahoor stuur maar pb wat je ervoor wilt geven |
|
|||
|
|||
Quote:
wil je de deurklink nog ? |
|
|||
|
|||
die pookhoes + pookknop goede staat. leer niet gescheurd?
wat moet die kosten aangezien je hebt staan div. interieur delen 25 euro |
|
|||
|
|||
Rm cruiser kun je even reageren op mijn pm.
Gr. Ivo |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je deze nog ??????? |
|
|||
|
|||
Hallo zoals ik hier en via pb,s heb aangegeven had ik interesse in je motorblok .
Maar gezien je fantastische comunicatie hier en via pb (lees geen) zoek ik wel verder . Gr |
|
|||
|
|||
heb je foto's van de schade van de voorbumper?
|
|
|||
|
|||
up
|