|
||||
|
||||
Quote:
Thnx, ik ben aan het denken over een andere nokken-as, zou alleen willen weten of ik iets kan doen met een orginele VW-as van een ander model. Nee snoepjes zaten er niet in bij mij
|
||||
|
||||
Ik weet dat er in een 1300 de nokkenassen van een 1600 in kunnen, maar of dat voor een 1100 ook geld durf ik niet te zeggen.
|
||||
|
||||
Heb dus een beetje zoekwerk verricht en alleen de nokken-assen van blokken met sleeptuimelaars gaan passen. (900cc, 1100cc, 1300cc)
De "heetste" standaard nokken-as is degene van een 1300cc GK-blok waar ik nu dus naar op zoek ben. Een nokken-as van een 1.3 HH blok zou ook nog kunnen. Heb al een thread geopend "te koop gevraagd" maar heb nog enkele vraagjes hierover. Is deze gewoon op het normale nokken-as tandwiel te bevestigen? En heeft dit nut? Of kijk ik beter ff voor een verstelbaar nokken-as tandwiel?
|
||||
|
||||
Binnenkort nokken-as ophalen bij Matheo.
We moeten nog ff kijken of het de juiste is maar ik hoop het wel. Ondertussen ben ik aan het schuren om de auto in de primer te kunnen rollen. Ook ben ik bezig het dak terug een beetje te herstellen. De vlag wat afgeschuurd en vakjes terug in kleur aan het spuiten. Is niet supernetjes maar goed genoeg. Hier nog eens wat foto's. Nu eerst drogen , morgen of overmorgen zal ik het resultaat ff posten. En nog wat verder geschuurd voor ik aan het dak begon.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 13-11-2012 at 19:00. |
|
||||
|
||||
zo zo ik denk dat de verf wel wil drogen, want het heet genoeg zo te zien want de dames hebben niet zo veel kleren aan.
toch wel grappig om de dames op deze manier onder te sp??ten. ha ha |
|
|||
|
|||
Je moet met die nokkenas even houden met het hydrostoter verhaal tegenover de sleepnokkenas dinges.
Anders zou je in de toekomst natuurlijk ook kunnen wisselen naar iets nieuwer 1.3, heb je meer mogelijkheden qua nokkenas
|
||||
|
||||
Quote:
Haha idd. Kalender was van 2008 en heeft nog een goed einde gekregen vind ik Quote:
Ik blijf sowieso met sleeptuimelaars rijden. Als ik er ooit iets anders in leg dan is het een 1.8DX GTI blok aangezien ik er daar nog 2 van heb liggen alsook een 1.8EV GTI blok van een MK2. Maar wss blijft het gewoon een 1100 want ik wil volgend jaar aan mijn MK2 beginnen. (1.8GTI EV van 1986)
|
||||
|
||||
de volgende reeks zwarte en vanaf morgen begin ik aan de witte.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 13-11-2012 at 19:02. |
|
||||
|
||||
haha ik vind het wel wat hebben zon dak :P
Volkswagen golf MK2 2.0 8v 1990 ( sold) Opel vectra 1.6 1997 ( sold) Volkswagen golf MK2 1.6 Aut. 1988 ( Sold) Volkswagen Polo 6n 1.4 (sold) Volkswagen kever 1972 (project) Volkswagen Golf MK4 1.6 (daily |
|
||||
|
||||
Jelle, ik zou de rest van het dak ook maar gewoon met vrouwen beplakken
|
||||
|
||||
Quote:
en dan nog een soort van blanke lak der over heen |
|
||||
|
||||
hahaha ja mss wel maar men kalender is al op, ben verder gegaan met badkamer reclame
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 13-11-2012 at 19:03. |
|
||||
|
||||
jammer van de kalender , maar badkamerreclame op het dak moet je echt niet willen is lang niet zo opwindend.
word wel super dak zo |
|
||||
|
||||
Zo, de laatste keer alles afgeplakt en wit gespoten.
2 weekjes geplakt en gespoten Resultaat is niet super maar ik ben er wel content mee
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 13-11-2012 at 19:04. |
|
||||
|
||||
En gisteren het laatste geschuurd. Alles afgekuist en s'avonds de wagen gerold in primer. Niet veel over te vertellen, heb er wel foto's van.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 13-11-2012 at 19:06. |
|
||||
|
||||
Kijk, dat begint er op te lijken!
Blijft hij primer of gaat er ook nog een kleurtje op?
|
||||
|
||||
Quote:
Het orange dat een tijdje op de motorkap heeft gezeten zou ik graag over heel de wagen doen. Maar ik ga morgen eerst met de motorkap proberen hoe het gaat staan. Vorige keer had ik een witte rpimer dus wil ff zie hoe het loopt met deze grijze. Vind het grijs op zich zeker niet slecht maar had in men hoofd eigenlijk altijd orange voorzien. Daarom dat ik ff ga proberen. Blijkt het nx te zijn dan gaat er gewoon nog een extra laag primer over.
|
||||
|
||||
Oranje is ook gaaf!
|
|||
|
|||
ziet er goe uit !
|
|