|
|||
|
|||
tja ik zit op het moment thuis dus heb tijd over.. volgende week is dat weer anders..
ga lekker door hoor .... waar blijft die nieuwe opdracht!!!?????:-) |
|
||||
|
||||
Foto 1 Foto 2
|
|||
|
|||
foto 2 is het rubbertje achter de schakelaar voor de binnenverlichting..
foto1 ....heb ik ff geen ideee |
|
||||
|
||||
foto 1 is voor de buis van de schakelstang om speling tegen te gaan
heb ik pas vervangen |
|
||||
|
||||
@.fabbi: Ja dat is helemaal correct.
@.sinan: Shit dacht dat het wel een moeilijk onderdeel was om te raden. maar het is helemaal juist. Geinig Topic dit.
|
|||
|
|||
Quote:
Je mag nog even doorspelen dus . . . Quote:
Ik ook, heb hem gelijk geadviseerd om de volgende keer over te stappen naar een kabelbak Quote:
Soms zijn er ook wel leuke Topics De laatste paar dagen veel in het ziekenhuis gezeten, dus ik heb het een beetje laten versloffen, zal vanmiddag een nieuwe voorraad maken . . . Voor nu dan maar even een zoethoudertje : |
|
||||
|
||||
@.ReBo : Ja ik zie het
Een wilde gok hoor,maar volgens mij servo's voor de koplamp verstelling.
|
||||
|
||||
Foto 4 Foto 5
|
|||
|
|||
foto 4 abs ring op de wielnaven..
foto 5 is volgens mij achterzijde tellerklok bij km teller aansluiting.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Moet jij niet eens buiten in de zandbak gaan spelen ofzo ?? Elke keer met al die goede antwoorden van je . . . Die ABS ringen heb ik dus net staan fotograferen voor iemand van hier op het forum . . . voor de volledigheid, deze zijn voor de achterzijde |
|
||||
|
||||
hahaha telkens als ik kijk wil ik gaan antwoorden maar dan blijkt het antwoord er al meer dan een uur te staan
Maar wel leuk dit want er waren al een paar deeltjes die ik niet kende zoals de rvs versie van het schuifdakstangetje Ik weet niet of ik ook mag posten maar heb wel een leuke 1) 2)
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 15-01-2012 at 11:32. |
|
|||
|
|||
Zal ik en keertje niet antwoorden dan?? :-)
|
|
||||
|
||||
Quote:
...en het blijft stil en..stil.. Van mij mag je hoor ik weet het nait! Als jij niet meedoet gaat het Topic zo dicht,moeten we ook nie hebben
|
||||
|
||||
nr 2 is een carburateurvoet.
nr 1 kan ik even niet plaatsen.
|
||||
|
||||
Quote:
EDIT: ik had 1 en 2 omgedraaid. 1 is een onderdeel dat ergens binnen in zit. 2 is inderdaad de pakking/carburateurvoet.
Who am I? => Me I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car. Last edited by Jel Golf 2 GTI : 15-01-2012 at 18:03. |
|
||||
|
||||
@.Jel Golf 2 GTI:
Foto 1 Volgens mij is dat een as uit het motorblok,waar weer een poelie op gemonteerd wordt. Als ik zo kijk naar de afdichtringen en schroefdraad dan..
|
||||
|
||||
Zuigertje van de hydraulische koppeling?
|
||||
|
||||
nope en nope. Moet ik tips gaan geven of gaan we gewoon nog ff verder met zoeken
|
||||
|
||||
is dat niet de doseur die in een spinnekop zit?
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos Last edited by René : 15-01-2012 at 18:49. |
|
||||
|
||||
Quote:
Yes Is idd de benzine doseur van een k-jet systeem. Heb deze ooit opengedaan met de bedoeling te reviseren. Je luchtweger duwt deze naar boven en beneden waardoor er meer of minder benzine naar de verstuivers gaan.