|
|||
|
|||
Quote:
ja dat ben ik! ik ken het me nog herinneren. je ging aardig hard de bocht in haha. groeten. |
|
||||
|
||||
Quote:
Grappig! Veel plezier ermee, hij zag er erg goed uit moet ik zeggen!
|
|||
|
|||
Quote:
Dat is een zeer leuk golfje, geloof op webers want daar komt een zeer leuk geluid uit! In de zomer staat die altijd op de hoofdstraat in Landgraaf.
|
||||
|
||||
Daar heb ik m nog nooit zien staan, terwijl ik er toch dagelijks langs kom. Ik werk in landgraaf namelijk. Spot m wel steeds vaker op de Heerlerbaan. Zal er eens op letten in de Zomer
|
||||
|
||||
Quote:
die heb het echt niet begrepen volgens mij
|
||||
|
||||
Quote:
En heb je het dan over de eigenaar van de auto, of over mij? (reageer alstublieft via pm, dit is het topic er niet voor) Last edited by Beetlefreak : 13-01-2012 at 10:34. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar gespot en post aangepast.
|
|||
|
|||
Winsum (frl) en Surhuisterveen
Vanmiddag bij Winsum(frl) een grijze jetta MK2 , verlaagd, standaard velgen en het middelste deel van de motorkap zwart.
AutoServiceDalweg in Surhuisterveen staat steeds een zandkleurige golf MK1 met dakrek - Geel heinekenkratje e.d
|
||||
|
||||
Vanmiddag op de n weg naar S'Gravendeel een witte mk2 dunnebumpers, verlaagd enz. Ik zat in de truck, gaf ff een seintje, en hij zwaaide wel. Iemand van hier?
|
|
||||
|
||||
Zojuist tussen dieren en zutphen, een witte golf 1 cabrio met gele koplampen. Beetje mee gespeeld tussen de stoplichten, maar ik had de kofferbak vol liggen met spullen, dus was niet heel rap.
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
die staat ook vaker op de akerstraat, voor bernardinus en laatst zag ik hem 1 keer bij de AH bij meezenbroek staan. |
|
||||
|
||||
Vanmiddag vlak bij huis een rode mk2 met dikke bumpers en ik schat 14 inch wielen.....en ULTRA laag....
@Marvel: Ken jij die ?? Is dat Kevin toevallig ??
|
||||
|
||||
Nou...ik heb weer een lijstje! benieuwd naar wie van hier ik tegen gekomen ben...
Vorige week, vlak voor de zeelandbrug: Deze rode mk2 zie ik regelmatig in s' Gravendeel: Deze kwam ik een tijdje terug tegen bij barendrecht, vlak voor de fly-over naar oud-beijerland/zierikzee: ik moest afgelopen week laden in Rotterdam vlak bij de spaansepolder. Toen zag ik onder de A20(letterlijk) deze golf staan: Deze kwam ik tegen op de A15 vanaf benelux naar de waalhaven: Deze kwam ik vanmorgen tegen in Zeebruggen, stond geparkeerd bij de DSV terminal! Echt een mooie car... helaas niet echt goed te zien ivm vieze spiegels en een blackberry camera! En als laatste! deze oranje polo vanaf de maasvlakte/rozenburg richting de waalhaven Groeten Dennis |
|
||||
|
||||
Quote:
weet wie je bedoelt.. vriend van m woont hier ook in de flat, auto staat hier nu op de parkeerkplaats weet alleen niet hhoe die jongen heet, wel dat hij achter op stadskanaal woont een hier voor een mk3 gti had en een corrado vr6
|
||||
|
||||
vanavond rond 22.00 uur op de a12 richting duitse grens, een rode mk2 met witte verbrede? wielen, mooi laag met een eend aan het sleepoog, kenteken iets van DL-XS-68, iemand van hiero
|
|||
|
|||
Quote:
Ik denk dat die auto uit omgeving Assen komt, ben hem een aantal keer tegengekomen tussen Oprit Gieten (N34) en Rotonde Gieten. Bestuurder groette ook terug
|
||||
|
||||
Quote:
Was dat die paarse Corrado Exclusive met zo'n dubbele uitlaat en lexuslampen ?? Die heeft hem een paar maanden terug net ingeruild tegen een zwarte Corrado. Is dat dezelfde persoon dan ?? En nu die mk2 ??
|
||||
|
||||
Leuk meisje in een grijze verlaagde polo op de rijksweg in geleen, misschien van hier?
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee die paarse was van de zoon van sportschool olympus, hij rijd nu in een peugot 206. degene die jij bedoelt heeft ook een poos in een rode jetta gereden op porsche velgen ik weet toevallig waar hij woont, en daar staat ook nog een golf 1 cabrio en een RX-7
Greets Marco, VW Golf IV TDI (Daily) VW Polo 6n XXL 1.4 (Lady's Daily) Honda VFR 750 F (Sunny days) Last edited by Marvel : 18-01-2012 at 07:21. |
|
||||
|
||||
Haha dat bruine open air polotje bij de fly-over naar oud-beijerland/zierikzee is mijn vriendin, zal het vanavond es laten zien aan dr, bedankt voor het spotten weet ik beetje waar ze uit hangt haha
|