|
|||
|
|||
raf6
Hey,
Ik ben Raf,ben 32 jaar.Ik woon in de kempen te belgie Ik ben al sinds mijn 16 jaar vw fan. Heb tot nu toe dus nog geen andere wagen gehad en denk dat dit zo zal blijven.Ik heb op mijn 18 jaar een golf 2 gekocht,ni echt tuning toen maar vond dit toch een mooie wagen om mee te leren rijden. Op mijn 19 jaar heb ik dan een nieuwe golf 3 19tdi gekocht die ik zelf heb uitgebouwd.Heb hier ook veel meetings mee gedaan.Met deze wagen heb ik 10 jaar gereden. Nu rij ik met een golf 4.Deze is dan ook weer niet fel uigebauwd en dit zal zo blijven.Aangezien ik sinds 4 jaar vader ben is dit niet echt praktis om met een getunde wagen dagelijks met de kleine rond te rijden. Volgend jaar zoek ik wel aan een projektje te beginnen.Ik zou graag een golf 2 onder handen nemen(aangezien dit mijn eerste wagen was vind ik pers dit de mooiste golf) Dit gaat een golf plat tegen de grond met crome 13" velgen.Mat zwart gelakt.Koffer,klinken en zijstrips toegemaakt. Maar dit zal pas iets zijn voor in de verlof volgend jaar.Als aleenstaande vader heb ik momenteel tijd en geldgebrek hiervoor. In zone bengel kruipt meer tijd in als nen auto pff [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG] Last edited by raf6 : 14-01-2012 at 12:56. |
|
|||
|
|||
foto's golf 4 komen morgen.
|
|
||||
|
||||
welkom !!
|
|||
|
|||
Welkom! Golf 3 ziet er goed uit, ook al ben ik niet van al het plastiek. Deze is nog vrij beschaafd
|
|
||||
|
||||
Welkom, vindt de mk 3 oerlelijk (verder niet kwaad bedoeld natuurlijk ). Ben benieuwd naar je mk4!
|
|
||||
|
||||
Welkom ! Ik vind die golf3 ook zo gek nog niet ,lijkt zelfs wel een beetje op de mijne !
T is ook al weer een paar jaar geleden natuurlijk dat je in de 3 reed toen was die styling natuurlijk veel actueler dan tegenwoordig .
|
|||
|
|||
Tja,de foto's Zijn van 2002.Toen was die styling(ziften en gekleurde achterlichten)in.Morgen ga ik foto's van golf 4 posten.heb echt geen tijd gehad tot nu toe
|
|
|||
|
|||
mk4
krijg ze niet geuploud omdat ze te zwaar zijn.iemend idee hoe ik foto's kan aanpassen?
|
|
||||
|
||||
evn op google in typen online foto verkleinen en hopla foto uplouden verkleinen en dan weer downlouden
|
|
|||
|
|||
foto's
Het is gelukt.Ik had ze precies wel beter iets groter gemaakt Maar ze staan er eindelijk op.Is een gewone tdi 115 pk 6 versnelling.Rijd we goed tegenover de golf 3.Maar hier is ook niet veel aan verandert:17"porshe velgen,lexus lichte en wimpers op voorlichte,getinte ruite.Muziek inst jbl gti
Ga er voor de rest ni veel meer aan veranderen denk ik. |