|
|||
|
|||
te koop golf 1 diesel tellerbak met toerenteller! in nwstaat
te koop in perfecte staat verkerende tellerbak voor n golf 1 diesel met toerenteller!vraagprijs 80 euro
tel 0619596283 gr richard |
|
||||
|
||||
golf 1 diesel teller met toerenteller is niet origineel geleverd of wel?
|
|
|||
|
|||
volgens mij alleen in n turbodiesel! gr rich
|
|
|||
|
|||
de gtd uitvoeringen hadden een toerenteller
|
|
||||
|
||||
Zelfs de Golf 1 GTD had geen toerenteller. De mijne in ieder geval niet.
Fotootje?
|
|||
|
|||
Ben vandaag bij deze jongen wezen kijken en het is een golf mk2 teller
Dus geen teller uit een golf 1 |
|
||||
|
||||
nou ik moet je zeggen dat ik deze week ook een tegen kwam op marktplaats,die verkocht ook een teller voor een golf mk1 ,maar ik geloof niet dat een golf mk1 teller tot 260 kilometer per uur gaat,die van een gti gaat tot 220 ,ik dacht dat dit de zelfde was maar ff gekeken maar dat was niet zo ,ik heb deze adverteder al gemaild maar hij staat er nog op .
-------------------------------------------- -Dagelijks gebruik-touareg V6 3.2 2003 -Dagelijks gebruik-golf 1 cabrio karmann 1.8 1988 -Project-golf 1 VR6 2.8 1983 -Visit alco1's homepage: Last edited by alco1 : 13-01-2012 at 10:59. |
|
||||
|
||||
golf gtd kon volgens mij als optie geleverd worden met toerenteller, maar dan zat deze in de middenconsole, en nooit in de tellerklok.
Ik heb nog nooit een golf1 diesel of td met een toerenteller in het tellerklokje gezien |
|
||||
|
||||
Ze zijn er alleen omgebouwd te vinden dacht ik, dus een benzine die omgebouwd is naar een diesel toerenteller.
|