![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nice, erg handig!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() geweldig :|
zelfde brakke versie die je overal (ook hier op't forum) kunt vinden waar chapter 6, 7 en 8 missen.
|
||||
|
||||
![]() Sorry dan, was eigenlijk voor mensen die er wel iets aan hebben.
|
|
||||
|
||||
![]() ik moet zeggen dat ik hem als pdf, ondanks dat 6,7 en 8 missen toch wel makkelijk vindt, hoef ik niet elke keer bedradingsschema's over te tekenen, nu gewoon ff schemaatje opzoeken en printen maar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Jammer dat je hem niet ff zelf vertaald had eerst :P
|
||||
|
||||
![]() Goed idee, ik maak alvast een begin. Verwacht een link met reply in 2025. Gewoon even in google vertalen knippen plakken en het staat in NL.
|
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() kan me haast niet voorstellen dat er nog mensen zijn op het forum die haynes niet kennen/hebben
is al tig keer gepost ook, kwestie van zoeken (ook google) anno 2012 mosterd na de maaltijd-post, maarja, das mijn mening daarvan afgezien, kijk eens boven bij de sticky ![]()
HeliosBlauw past bij jou. Last edited by Losha : 12-01-2012 at 18:24. |
|
|||
|
|||
![]() Gebruik hem nog regelmatig, had hem al een tijdje geleden gevonden! Zeker handig
Vraagje tussendoor: Relay #1: Vacan? Wat is dat? Hier zat bij mij een stroomtrekker van circa 1,75A. Eruit getrokken, geen 'gebreken' gemerkt, maar weet nog steeds niet wat het is! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hoeft geen reply te zetten, was meer om mensen die er wel wat aan hebben. De professionals, zoals jezelf, redden zich wel lijkt mij! Groet, |
|
|||
|
|||
![]() is zoeen handleiding ook te vinden van een 1.6 diesel van 86? kan ook via pb als iemand wat weet
|