|
||||
|
||||
goed bezig!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Absoluut
|
||||
|
||||
leuk project,spuitwerk ziet er goed uit!
|
|||
|
|||
motor ruimte ziet er zeer goed uit
blijf je volgen
|
|||
|
|||
vandaag even het motorblok er uitgehaald en deels schoon gemaakt..
tevens is de rest van de golf te koop.. greetz |
|
||||
|
||||
goed bezig, mk1 Caddy's zijn fantastisch om te zien en zo te zien komt het wel goed met deze
|
|
|||
|
|||
zet gelijk de stuurbekrachtiging over dan.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Nee geen stuurbekrachtiging.. |
|
||||
|
||||
heb je geen motorsteun hoeven omlassen? Of heb ik dit gemist? Spuitwerk ziet er goed uit..
|
||||
|
||||
Gaaf project
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb motorsteunen besteld uit duitsland.. Gr |
|
||||
|
||||
heey,
mooi project! doe je dat spuiten buiten of in de garage? ik heb hier zelf namelijk ook over nagedacht, maar ik wil niet dat straks overal in de garage een zwarte waas overheen zit. |
|
||||
|
||||
amai , knap project!!!
Over dat zelf spuiten in je garage ; heb het zelf ooit ook gedaan en om zo weinig mogelijk stof te hebben in je lak heb ik de vloer goed nat gemaakt. Enige probleem dat ik ondervond is als je dit doet zonder afzuigsysteem de nevel allemaal terug op je auto neerstrijkt , dit is natuurlijk niet zo erg als je later de vernis moet aanbrengen maar een zwarte kleur is sowieso al niet makkelijk om te spuiten. Ga het projectje hier ook zeker volgen en nog veel succes ermee. |
|
|||
|
|||
Quote:
dit heb ik in de garage gedaan.. Quote:
ik gebruik dd lak, dat word veel gebruikt door yachtschilders.. hiermee heb je veel minder last van nevel, en blanke lak is niet nodig.. enkelt heb je dit niet in metallic.. greets |
|
||||
|
||||
goed bezig
dit gaat erg leuk rijden mvg sjaak
|
|||
|
|||
Bij welk bedrijf heb je die motorsteunen gekocht als ik vragen mag? Ik ga ook een abf in een golf 1 monteren.
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Quote:
International-speed-parts. Gr |
|
|||
|
|||
Nog een vraag, hoe doe je dat met die voorste motorsteun?
gr. |
|
|||
|
|||
Quote:
als het goed is past die van de vorige motor gewoon.. ik heb dit nog niet geprobeert, omdat ik de motor nog niet thuis heb. gr |
|
|||
|
|||
nou ben ik bezig met de aandrijflijn..
heeft ieman hier ervaring mee? kan ik de assen van de golf3 gebruiken en dan de naaf afdraaien en in de mk1 fusee persen? of moet ik het anders aanpakken? wil wel graag de steek 5x100 behouden. gr |