|
||||
|
||||
Dat is alweer een tijdje terug, waar koop je nog Super voor die prijs..
|
|
|||
|
|||
Is dat de rallye die in frankrijk stond??
|
|
|||
|
|||
Frankrijk ?
Kijk eens naar de benzineprijzen op de achtergrond
|
|||
|
|||
Quote:
Nog geen jaar Tijd vliegt dat wel :P Ja ik kon er ook geen seconde over nadenken , toch wel geluk dat ik af en toe tot midden in de nacht op internet rond surf Gister eindelijk de onderspoiler gekocht van de voorbumper. Inmiddels ook al het Recaro int erin alleen zoek ik nog de panelen.
|
|||
|
|||
500 voor een setje mistlampen gaat natuurlijk nergens over, 200 a 250 als ze echt netjes zijn is een normale prijs. Die oude blauwe koets van mij kocht ik voor 500 incl bumpers schermen etc! Er zijn maar liefst 5000 Rallye's gemaakt (en nog veel meer reservedelen als bumpers, lampen etc) en dat is een enorm aantal! In Duitsland is nog genoeg te vinden als je goed zoekt voor normale prijzen.
|
||||
|
||||
Duitsers zijn volgens mij helemaal de weg kwijt.
Een opknapper maar met Recaro en electrische ramen, gaat u even zitten......10.000 euro. Een paar mooie lampen voor 200 euro worden direct opgehaald. Geen probleem. Biedt alles maar aan voor normale prijzen, als het goed is ben ik er snel over uit. Last edited by Rallye-VR6t : 08-01-2012 at 16:57. |
|
|||
|
|||
Quote:
Schijnbaar dus wel Nieuwe eigenaar heeft al een paar keer contact met me opgenomen voor onderdelen. Heeft het een en ander nu al verzameld en is dus al een heel eind . . . Een kamaraad ( ja, het is een Fries, want alleen daar zeggen ze toch kamaraden ?! ) van hem is plaatwerker en lapt de auto stukje bij beetje op . . . wel veel laswerk, maar was goed te doen. Ik weet ook dat ie een gedocumenteerd verslag bijhoud van alles, dus daar zal ook wel wat uit op te maken zijn. Als je de tijd en de middelen hebt, is alles wel na te maken of te fixen, toch ?! |
|
||||
|
||||
Quote:
we hebben het nog steeds over nr77 toch?
|
||||
|
||||
Over nr77 kan ik je dit vertellen, die wordt weer klaar gemaakt. Dat is een vriend van mij die heel sneu zijn Golf G60 heeft afgeschreven. Werd door iemand van de weg gedrukt die niet uitkeek bij het inhalen. Gebeurde met lage snelheid, efin die auto wordt donor voor veel missende delen.
En binnen de RallyeClub Fryslan zijn nog wel wat delen beschikbaar. Om een lang verhaal kort te maken, van geen van boven genoemde gestolen autos komt er een onderdeel voor binnen onze club. Wel denken de leden het zelfde over dit soort lui.... |
|
||||
|
||||
Quote:
heb ook al wat geleverd Andre |
|
|||
|
|||
Mooi dat er dan eindelijk toch nog wat van gemaakt wordt.
|
||||
|
||||
Quote:
Het wordt nog wel een project van de lange adem, maar Recaros heeft die al Zijn ED interieur heeft hij omgebouwd. Dus zo komt iemand aan zijn spul, gewoon eerlijk en bijbetalen, veel bijbetalen. Maar het komt klaar. |
|
|||
|
|||
Die Rallye Recaro's van die bij Ark auto's ?
Ik zeg ook niet dat hij het niet eerlijk doet alleen als je niet weet waar zoiets heen gaat doen dat de vermoedens he Lijkt mij nogal logisch. Ik heb helaas nog geen bekende delen voorbij zien komen van de auto van Fabbi of Ronald. Weet wel dat mijn graveer stift overal komt en mijn naam in staat
|
||||
|
||||
Quote:
De nieuwe eigenaar zal ook niet op een forum komen, boeit hem niet. Hij is liever in zijn garage aan het sleutelen. En met dit project kan zijn lol op. |
|
|||
|
|||
De Lijst is nog niet echt up to date zie ik zojuist.
Die witte R32 staat dat die nog steeds van Richard is. Ik mis de Bruine R32 van Corne in de lijst. Die zwarte van marktplaats met schade zie ik ook niet in de lijst staan.
|
|||
|
|||
Is er iets bekend van die zwarte die laatst in Hoorn te koop stond , met die gerepareerde voorschade link2, die kerel heb nu die witte te koop staan.
Is dat een rallye handelaar ofzo.. @ domenico rallye zag dat de jouwe verry snel verkocht was, en nu weer op MP staat?? Wat ga je nu zelf weer verbouwen?? |
|
|||
|
|||
@Fabian ,
Ik zou deze eigenlijk vandaag ophalen Had al afgesproken met die fransman en ineens een dag nadat ik de mijne verkocht had mailt die fransman mij dat hij die auto verkocht heeft :'( Valt dus niet mee af te spreken en ik ben nu dus Rallyeloos. Dit was namelijk niet zo gepland helaas. Ben daar ook goed ziek van. Mijne staat idd op mp , niks voor jou ? Die zwarte Rallye is naar iemand gegaan ja. Het is geen Rallye handelaar maar een vriend van mij die erg veel leuk spul heeft. Die witte gaat naar mij toe.
|
||||
|
||||
nummer 031,044 en 074 staan bij vwe als Geëxporteerd. vermeld
|
||||
|
||||
Tja sommige Fransen kun je wel iets aan doen, ik heb er ook eentje op mijn lijstje.
|
|||
|
|||
Goh Ik heb der ook ervaring mee, althans met een franstaige belg,
Gemaild en gebeld, afspraak gemaakt. transport geregeld..... dag van te voren nog ff mailtje gestuuurd krijg je een mail dat het al weer verkocht is. .. Ergste is auto werd aangeboden naar aanleiding van een gezocht adv. dus de auto stond nergens te koop, en dan toch weg??? vreemd.. Maar @ Domenico das kut dus.... Toch een vraagje , jouw vriend in Hoorn, heeft dus die zwarte verkocht, nu kwam dat ding hier uit mijn regio vandaan...... Kent hij die gasten waar die vandaan kwam, of gewoon toevalsaankoop.... |