|
|||
|
|||
Fabbi , Volgensmij was dat meer een vraag.
|
||||
|
||||
Quote:
Heeft ook nog front schade hoorde ik? En staat al 10 jaar buiten...... |
|
|||
|
|||
Belachelijke prijs! Is nog maar de vraag hoe hard hij is na 10 jaar buiten staan.
|
|||
|
|||
Nr 30 is alweer verkocht , ben benieuwd naar welke dromer die nu weer is aangezien er al 10 jaar niks aan die carroserie gedaan is en van een hoop eigenaren verwisseld is afgelopen jaren.
|
||||
|
||||
Quote:
En zo goed als kaal. |
|
||||
|
||||
Nummer 30 is mijn Rallye en die staat al maanden in me garage en die staat niet te koop.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik denk dat je bedoeld nr 77 Domenico ; en hoezo dromer Voel me bijna aangesproken Er fluisterd mij op de achtergrond iets van Rallye VR6T, 1,8T ,TFSI ombouw in het oor
|
|||
|
|||
Idd 77 , snap niet hoe ik bij 30 kom dan , was nogal laat :P
Heb jij dat ding gekocht ?
|
||||
|
||||
Niet gekocht ,wel bekeken
Iemand was mij voor helaas
|
|||
|
|||
Die is idd al vele malen van eigenaar verwisseld, en iedere keer zullen er wel weer wat deeltjes vanaf gehaald zijn.... waar is ie nu weer naartoe??
Iemand die inmiddels al een kenteken heeft van die in lekkerkerk... zodat we weten of het eentje uit de lijst is.. ooit komt er ook nog wel weer eentje bij mij... |
|
|||
|
|||
Ik ga misschien van de week even kijken daar fabbi
Ga je zelf nog een Rallye aanschaffen ?
|
||||
|
||||
Dan rest nog de vraag....waar is dat ding heen gegaan?
Dat moet iemand zijn die er goed over heeft na gedacht. Of voor delen in de losse verkoop of als drager voor onderdelen. Zeg het maar. |
|
|||
|
|||
Of om eentje om te katten ?
Dat is juist het nadeel dat als er losse carroseries te koop staan dan is het uiteraard geen geld wat die dingen kosten. Ik zie het zo : Stelen is gratis en chassis kopen onder de 2000 euro , overzetten en je hebt een eerlijke Rallye voor weinig. Ik ben ook benieuwd die blauwe op de cross welk chassisnr of kenteken die had en die zwarte van die oude man wat eerder ter sprake is gekomen.
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk dat die nr 77 idd ooit als basis gaat dienen[schutbord] voor die van ron,fabian of welke gestolen rallye dan ook.lijkt me niet dat er ook maar iemand op deze aardbol loopt die een rallye bij elkaar gaat sprokkelen......
|
||||
|
||||
Kan ook gewoon voor onderdelen zijn gekocht. Er zijn genoeg die onderdelen hamsteren of voor schunnig veel geld verkopen. Op Ebay de is nu iemand die een Rallye in onderdelen verkoopt. Het raampje dat je handremhoes vast houdt kosy 149,- Of wat denk je van mistlampen een setje is al snel 500euro.
|
|
||||
|
||||
Quote:
laten we realistisch blijven,zo onderhand valt er niet veel meer af te verkopen.....dus wat moet je er dan mee?
|
|||
|
|||
precies aan die rode en die groene van nu zit niet veel meer
bumpers en wat plaatwerk, maar ja als je deze gebruikt voor wat anders en rest in delen verkoopt dorpels en achterpaneel schermen enz kun je ook kwijt voor soms absurde bedragen dan heb je je kenteken en nummer nagenoeg voor niks wat je er dan mee doet.............. @ rallye ik wil er echt ooit nog wel eens een hebben, als ik em binnen kan zetten... schrijf dat kenteken even op van die groene aub en speel het ff door.. |
|
||||
|
||||
Chassisnummer
spatborden voorbumper achterbumper deur links deur rechts zijpaneel rechts zijpaneel links kont syncro tank met vlotter handel |
|
|||
|
|||
wij dachten hetzelfde andre:-)
|
|
|||
|
|||
Nou ik heb de mijne ook kaal gekocht:
Wel onverwachts maar zal en moest hem hebben. Voorbumper later erbij gekocht en Rallyefront zoals eerder op de foto's te zien. Nu alleen nog de knipperlichten en mistlampen Remklauwen rondom incl brackets ontbraken ook dus alles nieuw erop inmiddels Gereviseerde VR6 syncro versnellingsbak gekocht en subframe van een Corrado VR6 geplaatst. Ze zijn er dus wel die gekke mensen net zoals ik Alleen deze is keihard nergens geen gaatje wat die NR77 uiteraard wel heeft.