|
|||
|
|||
Stationair uitvallen, vanalles al geprobeerd. Wat nog :confused: ?
Ok,
Ik heb geprobeerd aan te haken en info te winnen bij de verschillende stotter- en uitvalthreads, maar tot nu toe zonder succes. Vandaar een eigen thread . Ik zit dus met het probleem dat mijn Golf, 1600 benzine met een Pierburg carb uit 1985, na het warmdraaien/uitschakelen van de choke stationair uitvalt. Ik heb het volgende al gedaan: Alle vacuumslangetjes vervangen. Voetpakking vervangen. Luchtfilter vervangen. Benzine filter vervangen. Rotor + verdeler opgepoetst. Bougies nagelopen. Carb schoongespoten, incl dat buisje die de hoeveelheid zuurstof regelt. Ik heb dmv. remreiniger te spuiten rondom de carb om te kijken of ze harder gaat lopen/ergens toch nog een vacuumlek zit, maar ze blijft evenhard draaien. Zit verder genoeg olie en koelvloeistof in. Verder heb ik er niet zoveel verstand van om nog na te kijken. Bij een koude start loopt ze op vrij hoge toeren maar valt ze niet uit. Tijdens het rijden bij lage toeren schokt ze ook, maar bij hogere toeren is dat niet het geval. Wat is hetvolgende waar ik naar kan kijken? |
|
||||
|
||||
je kan hem stationair en op co afstellen,is dit al eens gedaan?
|
|||
|
|||
Ik heb dat wel eens eerder voorbij horen komen, maar nog nooit gedaan.
Klinkt ingewikkeld. Is er misschien ergens een duidelijke uitleg te vinden, of iemand die mij dit kan uitleggen? |
|
||||
|
||||
ik had hetzelfde, er was een membraampje lek in mijn carburateur. complete carburateur vervangen en probleem is weg.
tevens toen alle vacuumslangen vervangen, condensator, contactpuntjes en CO afgesteld. kan je geen how to geven, heb het laten doen. heb nog wel steeds het probleem van stotteren in lage toeren, maar das alleen de eerste paar 100 meter .. hier is mijn probleemtopic, misschien heb je er wat aan. http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=92254 ik heb wel een 1300, maar ook pierburg .. |
|
||||
|
||||
Bij mij was stationeersproeier verstopt. na de werking goed te bekijken gaat bij de choke de gashendel bedient worden. hierdoor loopt die koud ook zonder stationeer sproeier. onder het rijden bij het warm houden viel die uit. met gas geven en koppeling laten komen reed die gewoon. stotterde wel bij het afremmen op de motor en bij zakken van toerental.
Dus ik zou ook de stationeersproeier eens eruit halen en schoonmaken heb tevens wat remmenreiniger in het kanal gespoten waar de sproeier in gemonteerd zit. hij loopt nu weer als een zonnetje. |
|
|||
|
|||
Kijk f je zekeringen na, misschien een kapotte zekering?
|