|
|||
|
|||
Quote:
Hallo Steven, Hij staat momenteel in de stalling zodra ik tijd heb zal ik eens foto's maken. |
|
||||
|
||||
Hier wat foto's van mn huidige en ex-Swallowtails..
Van de 1e geen foto (digitaal) dat was de 84-HX-16 die ik reed in 1994. In 2006 de 53-FA-56 In 2008 de 21-FP-88 En vanaf 2008 t/m....de 40-FZ-36 De 40-FZ-36 en de 21-FP-88 naast elkaar.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Hey Chris wat is er eigenlijk met die 84-HX-16 van je gebeurt.
Ik meen me te herinneren dat ie in een ongeval betrokken was, klopt dit? En misschien leuk om wat foto's in te scannen Edit: Die teledials vind ik echt super vet onder je huidige auto.
Tweede swallowtail van 74 in de resto Mijn 74er slapend project Oud 75er swallowtail project Cnc Frezen, custom made onderdelen ik maak het terecht voor je. Pm me voor meer info Last edited by bprijs : 03-08-2011 at 09:32. |
|
||||
|
||||
Die 84-HX-16 was in 1994 al zo rot als wat...heb er 4 weken mee gereden (had die ingeruild voor 250 GULDEN) De distributieriem brak toen een vriend ermee uit de bocht was gevlogen op een bouwterrein (je bent 18 en je doet 'stoer' )
De oude eigenaar kon wel wat onderdelen gebruiken,en daarna is de auto gebruikt als kippenhok....is mij verteld..Papieren zijn toen naar de RDW gegaan iig..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ah op die manier, moet je nagaan dat ie toen al zo verrot was, dat je nu blij mag zijn als je nog een goed exemplaar hebt
|
|||
|
|||
Quote:
Deze is sinds vorig jaar oktober van mij. Is nog zo;n beetje in dezelfde staat als op deze foto's, behalve wielen en dakrek. Leuk forum dit, kwam er terecht door het kenteken op google in te tikken. |
|
||||
|
||||
Grappig
Ik heb hem denk 2 maanden gehad,de voorschermen waren rot,en heb er toen 2 nieuwe originele opgezet. Die BBS-en waren er alleen even onder om te passen,en het dakrek kreeg ik er bij de koop bij...maar vond het niks. Verkocht de Golf in juli 2006 ofzo...met die 13" staal eronder.
|
|||
|
|||
@timmmk1
Je kunt beter hier de foto's uploaden want dat imageschack is 3 x niks.
|
|||
|
|||
coming soon mijn ex mk1 een gele van 19 jan 75,,,weer terug in de schuur,,,
|
||||
|
||||
Ben benieuwd naar de foto's van jou Carbreaker!
Kan hier wel foto's van mijn swallowtail's posten maar ja die hebben jullie nu wel een keer gezien denk ik
|
||||
|
||||
ik heb er ook nog 1tje, moet altijd nog eens een keertje klaar gemaakt worden. hier en daar wat laswerk, op de bumpers na is de auto helemaal compleet, alle plaatdelen die benodigd zijn, zijn er ook bij, origineel vag zal er nog wel niet van komen, maar hij staat nu mooi droog, en niet meer buiten.
|
||||
|
||||
Quote:
Apart kleurtje had ik nog niet eerder gezien. Misschien nog wat meer foto'tjes?
|
||||
|
||||
auto was origineel vipergrun, is door de jaren heen in een andere kleur gespoten.
meer foto´s heb ik niet. auto staat ergens in een loods 15 km van mijn huis. kom er ook heel weinig. (ga er van uit dat ie er nog staat) haha
|
||||
|
||||
Quote:
Hoop dat je de foto's zo hebt! Want heb nog steeds intresse! Mvg
|
||||
|
||||
Het zal wel niet de groene zijn neem ik aan!
|
|||
|
|||
swallowtail
He allemaal
Zag dat jullie druk bezig waren een topic te maken over swallowtails. Dat er nog zo veel zijn! had ik niet verwacht. Vanavond had ik Branko nog aan de lijn over wat vragen en handel. We raakten aan de praat over wel of niet swallowtail. Mijn auto is op kenteken afgegeven 02-01-1976 maar alle opties, dus andere ophanging voor stuurhuis, alleen schuifknoppen voor de kachel, deurbekleding met schuine strepen stamt wel van een swallowtail af. Voor het gemak heb ik even wat foto's bijgesloten. Inmiddels rij ik niet meer met ATS maar met met 15 inch van audi(eerste en laatste foto).taartschep is inmiddels ook vervangen voor cl lipje.Het kenteken kb-16-zb stond eerst op de auto maar deze is nu vervangen voor 26-hr-39 via historisch kenteken register. misschien dat jullie nog iets meer over mijn wel/niet swallowtail weten? alvast bedankt! m vr gr martijn |
|
||||
|
||||
Ik heb tegenwoordig een topic : http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=94059
|
|
||||
|
||||
@mkI1976..
Ik heb heel kort een soort gelijke auto gehad. Alle details van een Swallow, zoals: gladde motorkap,dashboard,kachel knopjes,naadloze dorpels enz...maar alleen niet het swallow achterpaneel. Auto was 100% origineel en schade vrij,dus niet later een ander achter paneel in gelast. Denk dat die van jouw hetzelfde verhaal is. Achterplaat en achterklep zijn niet 'swallow'. Je emblemen zijn zoals latere types,en op een swallow klep passen die niet zonder gaten te boren enz.. Ook een '76-er.
|
|||
|
|||
oktober 1974 originele Belg
|
|
||||
|
||||
Hey Martijn
Als de auto voor augustus 1975 gebouwt is ,Is een swallowtails. Als hij van september oktober 1975 is het geen swallowtails |