|
||||
|
||||
Is een uitgebouwde Honda Civic sedan niet iets voor je ?
Mijn buurman heeft nog een hele knappe staan. Two tone gespoten goud zwart Vleugeldeuren Neon Audio Complete bodykit. Kun je de golf wel inruilen.
|
||||
|
||||
Quote:
Als op de rechterkant het steenslag kapje te zien is bij het achterwiel, zit het wiel zelf niet verkeerd om ?? |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zat toen nog geen kapje op, is gewoon mijn binnenkant ophanging
|
||||
|
||||
wat R.kicky bedoelt is dat het er sterk op lijkt dat dit je rechterachterwiel is. Als dat idd zo is dan zit je wiel verkeerd om gemonteerd, de draairichting van de band moet de andere kant op, dit is te zien aan de 'rotation' direction, vrij vertaald draairichting.
of de band verkeerom op de velg gezet, maar net hoe je het wilt bekijken... maar volgens mij heb jij of heel veel gewicht achterin gemikt, of je auto stevig verlaagd!
|
||||
|
||||
Quote:
respecteren is het goede woord, toch zie ook ik liever een OEM auto maar ik ben er niet zo één die dan meteen over andermans auto gaat vallen |
|
||||
|
||||
lekker iedereen zijn eigen ding, staat er op meetings ook eens wat ander dan chromen bumpers met bbs'en.
Ben dus blij dat er ook mannen(jongens) zijn met een ietsje andere smaak (niet mijn smaak) maar goed welkom. |
|
||||
|
||||
Als eerste welkom hier !
Als tweede: leg je er bij neer dat voor deze "stijl" zéér weinig "liefhebbers" zijn en dus echt positief commentaar zal je weinig krijgen. Gewoon lekker je ding blijven doen maar verwacht dat er altijd commentaar op dit "soort" "uitvoeringen" zal blijven bestaan.
|
||||
|
||||
welkom!
blijf lekker je ding doen. ik vind er niks aan, ben zo te lezen niet de enige.. verder wens ik je wel plezier op het forum
|
||||
|
||||
Ook vanuit deze kant nog maar een welkom,..
Aparte stijl heb je zeker, niet mijn smaak maar over smaak valt nu eenmaal niet te discussieren.. Je moet inderdaad vooral je eigen ding doen, ookal zul je je hier vaak op n dood spoor zetten. Ook ik doe niet vaak iets wat een ander hetzelfde zou doen, maar ik geef er ook gewoon mijn eigen draai aan net zoals je zelf ook doet.. Mijn motorkap en grille zijn een goed voorbeeld: Some love it, some hate it.. Maar ik vind t resultaat gewoon super
|
||||
|
||||
Ziet er echt dik uit, respect daarvoor.
Beide eigen stijl, beide gewoon doorgaan Heb vandaag weer wat heerlijke plaatjes geschoten: Nieuwe pioneer stickers en luchthappertjes aan de zijkant En als laatste omdat ik het nie kon laten hihi Groetjes vanuit ons mooi Breda, updates volgen!
|
||||
|
||||
hoort het bij de JapStyle dat de bumper in een andere kleur is? Of is dat nog een update voor de toekomst?
|
||||
|
||||
Groomuh kentekenplaathoudert maakt het geheel wel 'af'....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wou hem graag two tone, en aangezien ik elke maand mn bumper kapot rij, heb ik liever een makkelijker kleur dan een originele
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb er nog een gevonden en ook een oldtimer http://link.marktplaats.nl/512558256
|
||||
|
||||
Quote:
Tis toch GVD niet te geloven!!
|
||||
|
||||
Haha, ik lachte hardop bij die reactie.
Mooie bak
|
|||
|
|||
Ik mag dan nieuw op het forum zijn.
Maar hoe durven sommige personen zo over iemands auto praten! Maak je daar niet druk over.. doe je eigen ding en ik geloof dat t best een kick ding gaat worden! laat je vooral niet van de wijs brengen door wat "de rest" denkt. Heb je verder nog grote plannen? |
|
||||
|
||||
je bent er bijna! nu nog de standaard bumpers en stuur erop, stickers eraf en je bent klaar!
dan nog iets lager en het wordt helemaal top
|
||||
|
||||
Quote:
Zo was tie eerst?
|
||||
|
||||
en zo was ie best