|
||||
|
||||
Glenne
Hallo,
ik lees al even mee en vond het tijd om me eens voor te stellen. Ik ben Glenn, 26 jaar, woon samen met mijn vriendin in Tielt, België (tussen Brugge en Gent). Ik heb een dikke 6 jaar met een Seat Leon 1M 1.9TDI gereden die ik toch redelijk onder handen heb genomen. Sinds mei 2011 werk ik veel dichter bij huis en had dus geen diesel meer nodig. Al vrij vlug vond ik een wagen naar m'n zin. Het betreft een VW Golf VI GTI uit 06/2009 uit Duitsland geïmporteerd. Ondertussen staan er ongeveer 34500km op de teller. De wagen is gechipt naar 258pk en 420nm. De originele velgen waren al verkocht door de vorige eigenaar wat ik eigenlijk niet zo erg vind aangezien ik niet zo een grote fan ben van die detroit's en toch liever een bredere velg heb. Voor de rest is de wagen uitgerust met het licht & zicht pakket, climatronic, rcd 510, parkeersensoren voor en achter en xenon (pilot aftermarket). Grote plannen heb ik er niet mee. Na de winter misschien een andere velg (18 of 19") en misschien een eibach verlaging van 20-25mm. De a6 speedlines of een dubbele 5 spaak van de amg s63 zijn mijn favorieten momenteel . Foto's:
|
||||
|
||||
Welkom! Mooie foto's!
|
|
||||
|
||||
Mooie GTI heb je, Welkom!
|
||||
|
||||
Welkom!
Ziet er top uit!
|
|||
|
|||
Gave foto, van je motorkap waar de motor doorheen ziet!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Thx iedereen!
|
||||
|
||||
velg voorstellen zijn altijd welkom, zolang het geen 400 euro is per wiel
|
||||
|
||||
welkom glenn, mooie golf 6 gti heb je, wat is dat bordje achter je voorruit??
zit je soms ook bij de vrijwillige brandweer??
|
||||
|
||||
bedankt. jep dat is een bordje van de brandweer en ben vrijwilliger. geen idee of dat (oid) in nederland ook gebruikt wordt? dat geeft eigenlijk geenenkel voordeel hoor, maar is wel leuk als je ergens rijdt en dan je tegenligger groet terwijl je hem eigenlijk niet kent . net zoals motorrijders bv.
|
||||
|
||||
in nederland is het een rood bordje met BRANDWEER erop, heeft hier ook geen meerwaarde maar heel soms ziet oom agent nog wel eens wat door de vingers.
|
|||
|
|||
heej, mooie auto, en mooie foto's
|